וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את האוזניות המבוקשות של Nothing

דודי קריחלי

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 23:05

האוזניות המסקרנות של מייסד וואן פלוס - שמגיעות בעיצוב לא ממש שגרתי - אכן מספקות את הסחורה. אבל יש פשרה קטנה שעשויה לאכזב חלק מהמשתמשים. הסקירה המלאה

Nothing ear. Nothing,
Nothing ear/Nothing

אחרי חרושת שמועות, פרסומים כוזבים והשקה די מוזרה, הצלחנו לשים את ידינו ה-Nothing Ear (1), האוזניות החדשות של מייסד וואן פלוס (OnePlus) קארל פיי. האם הן יצליחו לשבור את השוק (ולנצח במלחמה שהכריזו על האיירפודס) בזכות תג המחיר הנמוך - 99 דולר? כמעט.

האוזניות של Nothing. Nothing,
תג המחיר הנמוך – 99 דולר/Nothing

עיצוב

כבר במבט ראשון על האריזה של האוזניות ניתן להבחין בעיצוב הדי ייחודי של ה-Nothing Ear (1) (שנקרא להן מעתה Nothing). האוזניות מגיעות בתוך קופסה שחורה עם תווית לקריעה, שבעזרתה אנחנו בעצם מורידים את המעטפת של האוזניות ומגיעים לקופסה עצמה.

המארז, מצד אחד, די גדול ומגושם, שכבר אחרי מספר שעות מהרגע שהגיע אליי, התעטף לו בכמה שריטות קטנות, והשקע הבולט לעין במרכז הקייס, אינו באמת יכול לשמש כספינר מרגיע,
ובכל זאת, אי אפשר שלא להתפעל מההשקעה הלא נורמלית שנעשתה על האוזניות עצמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
Nothing Ear (1). דודי קריחלי, וואלה! טכנולוגיה
Nothing Ear (1)/וואלה! טכנולוגיה, דודי קריחלי

האוזניות עצמן די זהות לאיירפודס פרו בגודלן במשקלן, ובעיצוב גופן, כך שגם לאחר שימוש ממושך אתם לא תרגישו שהן נמצאות בתוך האוזניים. יחד עם זאת, הן נוחות לחלוטין גם לספורטאים שבינינו ועמידות לזיעה ולגשם בתקן IPX4.

מבחינת הממשק של האוזניות, אני חושב שגם כאן האוזניות של קארל פיי מספקות את הסחורה - כך למשל, כדי להגביר את הווליום צריך להחליק את האצבע מעלה על גבי האוזניות (כל אחת מן האוזניות תומכת באפשרות זו). בנוסף, שתי נקישות יאפשרו לכם לענות לשיחות ולהפעיל/לעצור את המוזיקה, בעזרת שלוש נקישות אפשר להעביר שיר אחורה או קדימה (תלוי בהגדרות באפליקציה).

סאונד וחוויית המשתמש

ה-Nothing מצליחות לספק צלילים טובים ואיכותיים - בזכות דרייברים גדולים במיוחד בגודל 11 מ"מ חווית, והצלילים לא צורמים גם בווליום גבוה במיוחד. גם הבאסים לא רעים, אך מעט מאכבזים לאלו שמחפשים משהו מעט עמוק ומודגש יותר.

בשונה מאיכות הסאונד הדי טובה, בידוד הרעשים האקטיבי (ANC) אינו מצליח להתעלות על שאר המתחרות במחיר הזה. כאשר אנחנו נכנסים לאפליקציה של האוזניות, אנחנו מגלים שלושה מצבים שונים - בידוד רעשים אקטיבי מקסימלי, מינימלי, ומצב transparency (בדומה לאיירפודס).

מצב בידוד הרעשים של האוזניות מספק את הסחורה בזמן האזנה למוזיקה או צופיה בווידאו, אך מצב ה-transparency די מאכזב, ומספק מעין רעש סטטי רובוטי במיוחד, שלא מצליח להתקרב בכלל למוד המרשים שנמצא אצל האוזניות של אפל.

Nothing. דודי קריחלי, וואלה! טכנולוגיה
מארז שקוף. Nothing/וואלה! טכנולוגיה, דודי קריחלי

חוץ מהשליטה על מצבי בידוד הרעשים של האוזניות, אנחנו יכולים למצוא באפליקציה גם את האפשרות לאתר את האוזניות במקרה של אובדן, בעזרת הפעלת רעש די חזק שיעזור לנו לאתר אותן גם בחריצים הקטנים ביותר, ואת האפשרות לשנות את מחוות השליטה שניתן לבצע על גבי האוזניות.

בשורה התחתונה

בסך הכל מדובר באוזניות שלא מיועדות לצרכנים כבדים של מוזיקה. היצרנית החדשה לא ממש הצליחה לעמוד במטרת העל שלה - להפוך לאלטרנטיבה ראויה לאיירפודס פרו במחיר זול יותר משמעותית. עם זאת, כן מדובר במוצר שעונה על רוב הצרכים של המשתמש הממוצע שמחפש אוזניות מעוצבות עם שורה ארוכה של פיצ'רים, בלי לקרוע את הכיס.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully