וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממת מנועים? דיסני מחפשת עובדים לדיסני פלוס בתל-אביב

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 13:31

יש לכם קורות חיים בשלוף? לפחות שתי משרות החברה מפרסמת באתר הדרושים שלה: מנהל מותג ושיווק תוכני, ומנהל בכיר לניתוח ביצועי שיווק, בישראל ויוון. זה מה שידוע כרגע על כניסת שירות הסטרימינג לישראל

דיסני פלוס. AP
דיסני פלוס/AP

לפני כמה חודשים פורסם כי דיסני פלוס, שירות ההזרמה של ענקית התוכן דיסני (שהיא כיום הבעלים של מותגים כמו מארוול, סטאר וורז ועוד), יחל לפעול בישראל בספטמבר. אז האחד בספטמבר כבר חלף לו, אבל ניכר שהחברה אכן נמצאת במהלך מתקדם להיכנס לישראל - שכן דיסני מחפשת עובדים לדיסני פלוס.

לפחות שתי משרות שדיסני מפרסמת באתר הדרושים שלה, disneycareers.com, מציינות בפירוש את המותג דיסני+ בשם המשרה, ומקום המשרה: תל אביב. החברה כרגע מחפשת שני בעלי תפקידים בתחום השיווק: מנהל מותג ושיווק תוכני, ומנהל בכיר לניתוח ביצועי שיווק, בישראל ויוון.

עוד עדכוני טכנולוגיה - עכשיו באינסטגרם

דיסני פלוס. AP
דיסני פלוס. מקום המשרה: תל אביב/AP

יצוין שלענקית התוכן כבר יש נציגות בישראל, אך בתחומים אחרים - ולא ידוע לנו בוודאות האם כבר גויסו ספציפית עובדים המיועדים ספציפית לעבודה על דיסני פלוס. בכניסתה הצפויה לישראל עם שירות דיסני פלוס תצטרף דיסני לנטפליקס, אמזון ואפל TV הפועלות כבר בישראל ומציעות תכנים מתורגמים לעברית עבור הקהל הישראלי.

נזכיר גם שנטפליקס רכשה את זכויות השידור ליצירות ישראליות כמו פאודה, שטיסל ובלאקספייס, ואילו אפל רכשה את זכויות השידור לסדרה "טהרן" שבהפקת תאגיד השידור הציבורי.

דיסני פלוס נחשב לאחד משירותי התוכן המצליחים ביותר בעולם, ונכון לרבעון הנוכחי לחברה היו 116 מיליון מנויים. דיסני פלוס פעילה בעשרות מדינות, ביניהן ארצות הברית, קנדה, בריטניה, רוב מדינות מערב אירופה, הודו, יפן, אינדונזיה, אמריקה הלטינית ועוד. התקווה היא שישראל תיכלל באחת מהכרזות ההתרחבות הקרובות, ולכל המאוחר עד סוף 2021.

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully