וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה שוב: מיקרוסופט הכריזה על סמארטפון מתקפל

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 13:58

ענקית הטכנולוגיה האמרקינית חשפה שורה של מוצרים חדשים, בהם הגרסה החדשה של ה-Surface Duo 2, טלפון חכם עם שני מסכים. בנוסף, יש גם מחשבים חדשים. כל הפרטים

Surface Duo 2. מיקרוסופט,
Surface Duo 2/מיקרוסופט

באירוע הכרזות החומרה שלה אמש (רביעי), שכולו היה חימום מנועים לקראת השקת ווינדוס 11, השיקה מיקרוסופט שלל מחשבי Surface חדשים (תיכף נדבר עליהם), אבל במקביל השיקה גם דור חדש לסמארטפון שלה, ה-Surface Duo 2. ה-Duo, בדומה ל-Z Fold של סמסונג, הוא סמארטפון מתקפל דמוי ספר, אלא שב-Duo המסכים מחוברים זה לזה בשדרה, ואינם גמישים.

הדור השני של ה-Duo, Surface Duo 2, מציג כמה שיפורים לעומת קודמו: דור חמישי, שיפור משמעותי במצלמות ושיפורים רציניים בחומרה. ראשית המסכים הוגדלו - כל אחד מצדי ה-"ספר" הם כעת מסכי 5.8 אינץ', מה שנותן שטח תצוגה מלאה של 8.3 אינץ', אבל עם רווח בין המסכים. כל אחד מהם הוא מסך AMOLED ברזולוציה של 1344 על 1892 פיקסלים.

אחת הנפילות הגדולות של הדור הראשון של ה-Duo הייתה המצלמה, ומיקרוסופט הפעם החליטו לא לחפף: בגב הותקן מערך צילום משולש ומודרני, עם שתי מצלמות 12 מגהפיקסל (ראשית וטלהפוטו) ועדשה רחבה של 16 מגהפיקסל, לאלה מתווספת מצלמה חזיתית, כמובן.

Surface Duo 2. מיקרוסופט,
שיפור משמעותי במצלמות ושיפורים רציניים בחומרה/מיקרוסופט

עוד תחום שבו ה-Duo הראשון לא הצטיין היה חומרה מיושנת. לא הפעם! הפעם יש כאן מעבדי סנאפדרגון 888 מהדור האחרון של קוואלקום, 8 גיגהבייט זיכרון וכאמור, תמיכה בדור חמישי. נפחי האחסון ינועו בין 128 ל-512 גיגהבייט, יש כאן קורא טביעות אצבע, Wi-Fi 6, בלוטות' 5.1 ואפילו שקע הטעינה הוא USB 3.2.

יש ל-Duo 2 כמובן רמקולים סטראופוניים, סוללת 4,500 מיליאמפר/שעה והוא יגיע בשני צבעים: שחור בזלת ולבן קרחון. המחיר, הפרימיום של הפרימיום: 1,500 דולר, מאה דולר יותר מקודמו, והוא ניתן להזמנה מוקדמת כבר עכשיו בארצות הברית.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
Surface Duo 2. מיקרוסופט,
סוללת 4,500 מיליאמפר/שעה/מיקרוסופט

מחשבים ועטים

ומילה על המחשבים - באירוע מיקרוסופט רעננה את כל קו ה-Surface שלה לקראת השקת ווינדוס 11, ואף הציגה בן חדש בסדרה: ה-Surface Laptop Studio, מחשב 14 אינץ' עוצמתי עם מסך 120 הרץ, המיועד לגרפיקאים, עורכים ויוצרי תוכן, וקצת מזכיר את המבנה עם המסך המרחף של ה-Concept D 7 לבית אייסר. הוא עושה שימוש בסדרות H החדשות של אינטל, ואפשר גם להוסיף מעבד גרפי של nVidia למי שזקוק. המחיר בהתאם: מתחיל מ-1,600 דולר.

Surface Pro 8. מיקרוסופט,
Surface Pro 8/מיקרוסופט

מלבדו, ה-Surface Pro 8 החדש הוא ה"שדרוג הכי גדול מאז פרו 3" לטענת מיקרוסופט, עם מעבדי דור 11 של אינטל, מסך 120 הרץ ועד 32 גיגהבייט זיכרון, ועם תג מחיר שמתחיל מכ-1,100 דולר. הבן המסקרן הוא ה-Surface X, שפועל על מעבד שמיקרוסופט מציגים אותו כמעבד שלהם כצו האופנה, אבל בתכל'ס, מדובר בגירסה מואצת של קוואלקום 8Cx - בשם SQ1 ו-SQ2. ה-Surface X יתחיל מרמת מחיר של 900 דולר, ולבסוף, למי שרוצה מחשב Surface שניים באחד אבל ידו אינה משגת, יש את ה-Surface Go 3 שמתחיל ב-400 דולר.

כל מחשבי ה-Surface החדשים מגיעים כמובן עם מקלדת כיסוי לרכישה בנפרד וגם עט סטילוס חדש בשם Surface Slim Pen 2, שלא רק שיש לו גומחת אחסון משלו במקלדת, הוא גם עוצב להגיב לאפס לחץ ובלי שיהוי, כך שהחוויה אמורה להיות זהה לעט דיו רגיל. בהחלט מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully