וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה האם כך ייראה ה-Galaxy S22?

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 23:05

האם סמסונג הולכת להרוג את ה-Note? הדלפות של העיצוב האפשרי של ה-S22 אולטרה מעידות שייתכן כי הוא יתכנס אל תוך סדרת ה-S - והאם כך ייראה טלפון Galaxy S העילי הבא? כל הפרטים

Galaxy S22 Ultra. onleaks,
Galaxy S22 Ultra/onleaks

האם סמסונג תחסל סופית את סדרת ה-Note ותבלע את המותג לתוך סדרת ה-Galaxy S22? הדלפות של עיצוב מקדמי שקיבלו האתר ההודי Digit וחושף הסמארטפונים הסדרתי OnLeaks מציגות כמה שינויים מעניינים: מבנה דומה למכשירי ה-Note הקיימים, חריץ עבור העט החכם S Pen ועוד.

הנה עיקרי הדברים, על פי הדגמים שדלפו:

אין ספק שמקור ההשראה ל-S22 אולטרה היא סדרת ה-Note. גם כאן מדובר במכשיר עם שוליים שטוחים, כמו גם ניתן לראות בבירור את גומחת העט בגוף המכשיר. המסך הוא מסך 6.8 קמור, ואין סיבה לחשוב שלא יהיה מדובר במסך AMOLED עם קצב רענון גבוה, בדומה לדגמים המשווקים כיום.

Galaxy S22 Ultra. onleaks,
ניתן לראות בבירור את גומחת העט בגוף המכשיר/onleaks

על פי OnLeaks, המידות יהיו ככל הנראה 163 מ"מ על 78 (77.9 ליתר דיוק) מ"מ, ו-8.9 מ"מ עובי, או 10.5 מ"מ אם כוללים את מגבהת המצלמה. ואם כבר דיברנו על מסגרת המצלמה, בניגוד למקובל כיום, הדגמים מראים כי השטח הייעודי לעדשות חתוך במדוייק על פי צורתן במקום ריבוע או מלבן גדול כמשטח כמקובל ברוב הטלפונים כיום (גם האייפון 13 שיצא השבוע לעולם).

Galaxy S22 Ultra. onleaks,
כך ייראה העיצוב הבא?/onleaks

כרגע זהו רק עיצוב של דגם, אבל אם כך גם ייראה אזור העדשות במציאות, הרי שמדובר בשינוי עיצובי יפהפה ובהחלט לטובה. עוד ניתן לראות מהדגמים שסמסונג תלך על מערך מצלמות מרובע, וניכר שאחד מהחיישנים הוא עדשת פריסקופ, כמו שראינו במכשירי האולטרה מהדורות האחרונים.

לא ברור האם סמסונג אכן תפסיק את סדרת ה-Note, אבל אם לשפוט מהדגמים, הרי שאחותה הגדולה, סדרת ה-S, כנראה תתקרב אליה מאוד. תשובות סופיות נקבל בשנה הבאה, עם ההכרזה הרשמית, ולא רק מלבחון הדמיות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully