וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב נגד טיקטוק נמשך: רילס של אינסטגרם מגיעה לפייסבוק

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 11:02

לא מרימה ידיים: פלטפורמת הסרטונים הקצרים של הרשת החברתית מגיעה לאפליקציה הראשית. תחילה, השירות זמין בארה"ב בלבד, ולדברי החברה הוא צפוי להגיע בהמשך לכלל המשתמשים ברחבי העולם

פייסבוק. רויטרס
פייסבוק/רויטרס

פלטפורמת רילס (Reels) של אינסטגרם, שהיא בעצם שיבוט של אפליקציית טיקטוק הסינית, מגיעה החל מהיום (חמישי) גם לאפליקציה הראשית של פייסבוק - ובינתיים רק למשתמשים בארה"ב. לדברי החברה, השירות צפוי להגיע בהמשך לכלל המשתמשים ברחבי העולם.

עתה, משתמשי iOS ואנדרואיד במדינה יכולים לצפות בסרטונים ולהקליט קטעים חדשים ישירות מהאפליקציה הראשית. ואם התפריטים לא היו לכם עמוסים מספיק עד כה, מאגר הסרטונים שפרסמו החברים והעוקבים בפלטפורמה יופיע לצד רכיב הסטוריז בראש האפליקציה.

כמו כן, כדי להגדיל הפופולריות של רילס בפלטפורמה ולפנות לקהלים חדשים, ברשת החברתית בוחנים כעת אפשרות בה יוצרים באינסטגרם יוכלו להמליץ על הסרטונים שלהם בפייסבוק, כאשר הבחירה לעשות זאת תהיה בשליטתם המלאה.

רילס של פייסבוק. פייסבוק,
רילס של פייסבוק/פייסבוק

מה זה רילס?

מדובר בפורמט בתוך אינסטגרם שמאפשר למשתמשים להפיק סרטונים קצרים בני 30 שניות עם מוסיקה ואפקטים שונים, בדומה למה שעושה כיום אפליקציית טיקטוק (TikTok) המתחרה. ניתן לשתף סרטונים עם העוקבים בפיד, ובעלי חשבון ציבורי יוכלו להפוך אותם לזמינים לקהל הרחב באמצעות הטאב הייעודי של רילס שיציע למשתמשים סרטונים מומלצים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Reels מגיעה לפייסבוק:

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully