וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כמה המצלמה של האייפון 13 פרו טובה? מחקר בדק ומצא

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 14:48

המומחים קבעו: מערך הצילום של מכשירי הפרימיום החדשים של אפל דורג בראש הרשימה, אך לא הצליח להדיח את היצרניות הסיניות. עם זאת, דגמי הבסיס דורגו דווקא נמוך יותר. ואיפה סמסונג? הנה הנתונים המלאים

אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 13 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מעבדת DxOmark, הסמכות המוכרת ביותר לתחום הצילום בסמארטפון, דירגה את הסמארטפון החדש והמתקדם של אפל במקום הרביעי, עם ציון של 137 נקודות - צמוד ל-Mate 40 Pro Plus של וואווי, ומתחת לדגם המתקדם ביותר של שיאומי.

הסוקרים של DxOMark ניסו לדמות את השימוש היום-יומי שלנו במצלמות בצורה מדויקת, ולטובת המבחן צולמו יותר מ-3,000 תמונות וכשעתיים וחצי של וידאו בסביבות מעבדה מבוקרות - הן במצב צילום בתנאים טבעיים, תוך שימוש בהגדרות ברירת המחדל של המצלמה.

ב-DxOMark ציינו כי אפל הצליחה להפיק את המרב ממערך הצילום, והדגישו כי "רוב המכשירים במיקום גבוה יותר בדירוג שלנו מגיעים עם חיישנים ברזולוציה גדולה וגבוהה יותר במצלמות הראשיות שלהם".

אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 12 פרו (מימין) ואייפון 13 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

במקומות הראשון והשני נמצאים וואווי ושיאומי - בהתאמה - עם Huawei P50 Pro ו-Xiaomi Mi 11 Ultra שקיבלו ציון של 144 ו-143 נקודות. את המקום השלישי תופס ה-Huawei Mate 40 Pro Plus, עם ציון של 139 נקודות.

במקום השמיני נמצא ה-OPPO Find X3 Pro, שזכה לציון נאה של 131 נקודות. אם תהיתם, אף אחד ממכשירי הדגל של סמסונג לא נמצא בעשירייה הראשונה - כולל הסמארטפונים המתקפלים שהוכרזו כבר בחודש אוגוסט האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
OPPO Find X3 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OPPO Find X3 Pro. במקום השמיני/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

במקום ה-10 נמצא דגם האייפון 13 מיני, שמגיע עם מערך צילום זהה לדגם האייפון 13, עם ציון כולל של 130 נקודות. מיד אחריו, עם ניקוד זהה, נמצא מכשיר הפרימיום של אפל משנה שעברה - האייפון 12 פרו.

מה הופך את האייפון החדש לסמארטפון למתקדם כל כך? המכשיר החדש משלב שלושה חיישני צילום ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל שמציגים שיפור משמעותי בהשוואה לדור הקודם. כך למשל, עדשת הטלפוטו מאפשרת לבצע זום אופטי עד פי שלושה. חיישן אחר מציג אפשרות לצילום אולטרה-רחב ומסוגל ללכוד עד 92 אחוזים יותר אור, בעוד שהעדשה הראשית קולטת גם כן עד פי שניים יותר אור.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully