וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם חייזרים אחראיים להתפרצות הר הגעש בספרד? צפו בתיעוד ש"חושף את האמת"

12.10.2021 / 23:23

בסרטון המציג את התפרצות הר הגעש "קומברה וייחה" באי הקנרי לה פלמה, מספר צופים חדי הבחנה קלטו אובייקט לבן שנע במהירות בשמיים והגיעו למסקנה שחייזרים מעורבים בהתפרצות

בווידאו: תיעוד של התפרצות הר הגעש לה פלמה/צילום: רויטרס

בסרטון המציג את התפרצות הר הגעש באי הקנרי לה פלמה, מספר צופים חדי הבחנה (ומשועממים) קלטו אובייקט שנע במהירות סביב הלבה הרותחת - ובמקום להגיע למסקנה המתבקשת שזו ציפור או מזל"ט, הם הסיקו שאלו חייזרים. באופן מפתיע הנימוקים שלהם נשמעים די הגיוניים.

בסרטון שפורסם ברדיט ב-3 באוקטובר נראה הר הגעש הספרדי "קומברה וייחה" בעיצומה של ההתפרצות, כשלפתע ניתן לקלוט בזווית העין אובייקט לבן קטן שנע לצד הימני של המסך ומשם חזרה לצדו השמאלי. הנקודה הלבנה זזה מצד לצד עד שהיא נעלמת.

צפו בתיעוד המסקרן:

הסרטון צולם בסוף החודש שעבר וזכה ברדיט לאלפי צפיות. בעוד שהיו לא מעט צופים שהעריכו שמדובר בציפור או במזל"ט, אלו שהיו משוכנעים שמדובר בתופעה על טבעית גם דאגו לנמק את הסיבות שלהם. חובבי תיאוריות קונספירציה מאמינים שחייזרים נתפסו חוקרים את הר הגעש המתפרץ, ככל הנראה כדי לשאוב ממנו אנרגיה, בדיוק כמו דלק. אחד כתב בתגובה: "מזל"ט? לא נראה לי. זה נראה כמו חייזרים שממש זקוקים להתפרצות הוולקנית האפית הזו". צופה שני הוסיף: "חייזרים לומדים על הרי געש. חכם מצידם".

אלו שמאמינים כי מדובר בעב"מ טוענים שציפור לא הייתה ממשיכה לעופף מעל הסכנה כפי שהמשיך לעשות האובייקט המסתורי וכי אין סיכוי שמדובר במזל"ט או רחפן כי החום היה ממיס אותו וכי "השדה המגנטי העצום" של הר הגעש היה מפריע לאותות שיגיעו מהשלט הרחוק שלו. צופה אחר חיזק: "האם הם יכולים איכשהו לספוג את האנרגיה מההתפרצות הזאת ע"י טיסה בקרבת ההר? אני לא הייתי שולל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully