וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ קרסה? הנה החלופות שכדאי שתכירו

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 11:18

התקלה הגדולה בוואטסאפ הצליחה להשאיר מילארדי משתמשים מנותקים. לעת צרה, ריכזנו עבורכם אלטרנטיבות שכדאי שתתקינו כבר עכשיו בסמארטפון

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

הקריסה של וואטסאפ הבוקר (שלישי) השביתה את השירות ליותר משעה והשאירה מיליארדי משתמשים ברחבי העולם מנותקים משירותי המסרים והקפיצה את השימוש המתחרות - בהן טלגרם וסיגנל. לשעת צרה, ריכזנו עבורכם את מיטב החלופות - שכדאי מאוד שיהיו שמורות לכם על הסמארטפון ברגע האמת. עם זאת, סביר להניח שלאחר הפעם הראשונה שתתקינו את היישומים הללו, תבינו שלא כל אנשי הקשר שלכם לא נמצאים שם.

סיגנל

השירות המוצפן והחינמי, ששם דגש על פרטיות המשתמש, פותח בשנת 2014 על ידי Signal Foundation ו-Signal Messenger LLC ללא מטרות רווח, וזכה אפילו לשבחים מחוקרי אבטחה ופעילים למען הפרטיות, כולל אדוארד סנודן, הידוע בתור מדליף השחיתויות המפורסם בעולם.

באופן מפתיע, בין היזמים של סיגנל נמנה גם בריאן אקטון, מייסד שותף של וואטסאפ שעזבו את החברה האם פייסבוק בספטמבר 2017. לאחר התפטרותו השקיע אקטון 50 מיליון דולר באפליקציה במטרה "להוביל טכנולוגיה חדשה שתתרכז בפרטיות והגנה על המידע של כולם". בין היתר תוכלו למצוא באפליקציה הודעות שמשמידות את עצמן וכלי לטשטוש פנים בתמונות.

סיגנל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סיגנל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

טלגרם

האפליקציה נוסדה ב-2013 על ידי האחים היזמים ניקולאי פאבל דורוב, שאחראים גם לרשת החברתית הרוסית VK - המקבילה המקומית לפייסבוק. בתוך תקופה קצרה הצליח השירות השירות להגיע למאות אלפי משתמשים קבועים, ובחודש ינואר האחרון דיווח החברה על 500 מיליון משתמשים פעילים.

מה תמצאו שם? אפשר לומר שטלגרם כוללת לא מעט תכונות שעדיין לא הגיעו לווטאסאפ - אך כנראה יגיעו בהמשך. כך למשל, תוכלו לשלוח קבצים גדולים במיוחד במשקל של עד 1.5 גיגה-בייט, הקבוצות בפלטפטורמה הן ללא הגבלת משתמשים, ותוכלו לפתוח שיחה סודית עם משתמש ללא להציג את זהותכם.

וייבר. ShutterStock
וייבר/ShutterStock

וייבר

אפליקציה נוספת שזכתה לפופלריות בתחילת השבוע היא וייבר (Viber) הישראלית, שב-2014 נמכרה לחברת האינטרנט Rakuten מיפן ב-900 מיליון דולר. היישום זוכה לפופולריות בעיקר במזרח אירופה, רוסיה, המזרח התיכון וכמה שווקים באסיה.

בשנת 2020 הפכה וייבר לאפליקציתי המסרים הפופולרית ביותר באוקראינה, כאשר היא מותקנת על 97 אחוזים מהסמארטפונים במדינה. בין היתר, תוכלו למצוא בה אפשרות לחסימת צילומי מסך בשיחות, ניהול שיחות סודיות ופתיחת קבוצה עם מספר בלתי מוגבל של משתתפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully