וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תציע 5 שנים של עדכונים לדגמי הפיקסל 6

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 13:23

דליפה חדשה של דפי מוצר מרשת Carphone Warehouse הבריטית חושפת פרטים חדשים על טלפוני הפיקסל 6 הצפויים, שיגיעו עם יכולות מצלמה חדשות וחיי סוללה של מעל ליממה גם בדור חמישי. כל הפרטים

גוגל תכריז רשמית על מכשירי הדגל החדשים שלה, הפיקסל 6 והפיקסל 6 פרו ב-19 בחודש (כנראה לצד הכרזות נוספות), אבל בינתיים הבלוגר אוון בלס (EVLeaks) המוכר בחשיפותיו המוקדמות, צד מודעה של רשת Carphone Warehouse הבריטית, השופכת אור ופרטים נוספים על שני מכשירי הדגל הקרבים.

ראשית, גוגל ככל הנראה תבטיח חמש שנים של עדכוני תוכנה למכשירים, יותר אפילו מסמסונג, מה שאומר שרוכשי פיקסל 6 ייהנו מעדכונים לפחות עד 2026, שזה די מרשים. עוד גילה EVLeaks, כי למצלמה החדשה יהיו גם טריקים חדשים: יכולת למחוק "לירן חולצה אפורה" למיניהם מתמונות, יכולת ניקוי לפנים מטושטשות, ומצלמה קדמית סופר רחבה לתמונות קבוצתיות.

כמו המפרטים שכבר התפרסמו, לפיקסל 6 תהיה מצלמה ראשית של 50 מגהפיקסל, ועדשה רחבה של 12 מגהפיקסל, ואילו לפיקסל 6 פרו תהיה גם מצלמת טלהפוטו נוספת של 48 מגהפיקסל (עם זום פי ארבעה).

עוד מבטיחים דפי המוצר שבלס חשף, חיי סוללה של מעל ליממה גם עם דור חמישי, מטען מהיר של 30 וואט, ויכולת טעינה הפוכה. גוגל גם תוציא כך נראה מעמד טעינה חזק מתמיד.

גוגל פיקסל 6. גוגל,
רוכשי פיקסל 6 ייהנו מעדכונים לפחות עד 2026/גוגל

לשני המכשירים יהיו זכוכיות מסך גורילה גלאס ויקטוס, כמו גם אטימות לאבק ולמים בתקן 68IP. מבחינת המסך עצמו (6.4 בפיקסל 6, 6.7 בפיקסל 6 פרו), במכשיר הזול יותר קצב הרענון יהיה 90 הרץ, וביקר יותר - 120 הרץ.

מעבר לכך המפרטים שדלפו לא מפרטים יותר על החומרה, אבל ניכר שגוגל נחושה לספק חוויה טובה יותר גם בתמיכה, לא רק בחומרה, והולכת על מענה אמיתי לאייפון 13 שהוכרז זה מכבר והחל להימכר ברחבי העולם - גוגל לא מתכוונת לוותר למתחרתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully