וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק משיקה מוצרים חדשים בישראל

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 20:12

הרשת החברתית הסינית השיקה פלטפורמת קניות חדשה וכלים ליצירת תוכן אותנטי יותר במהירות. מנכ"ל החברה בישראל: "80 אחוזים מהמשתמשים בטיקטוק טוענים כי האפליקציה מרוממת להם את מצב הרוח"

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

הרשת החברתית הסינית טיקטוק (TikTok) ערכה הבוקר (שני) את מסיבת העיתונאים הפיזית הראשונה שלה בישראל, והכריזה על שורת חידושים משמעותיים שכוללים העמקה בעולם המסחר המקוון, השקת פלטפורמה חדשה לחיבור בין יוצרים למותגים והרחבת הכלים הקיימים ליצירת תוכן.

"אנחנו שואפים למנף את הכוח היצירתי של מיליארד חברי הקהילה שלנו כדי לאפשר להם לייצר הכנסה מהכשרון שלהם, ומהצד השני לאפשר לעסקים קטנים להצליח בפלטפורמה", אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק. האפשרויות החדשות נועדו לסייע למותגים ולעסקים קטנים ובינוניים וליוצרי התוכן להתפרנס מהתוכן אותו הם מייצרים.

על רקע הביקורת נגד פייסבוק ואינסטגרם, שלפיה הרשת החברתית מעודדת תוכן אלים בפלטפורמה, באירוע המקומי נשאל מנכ"ל טיקטוק, אסף שגיא, מה דעתו על הסערה סביב אותם גילויים. לדבריו, 80 אחוזים מהמשתמשים בטיקטוק טוענים כי האפליקציה מרוממת להם את מצב הרוח.

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק. דור אליהו,
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק/דור אליהו

מרקטפלייס יוצרים (TikTok Marketplace)

המוצר הראשון עליו הכריזה החברה הוא מרקטפלייס יוצרים (Creator Marketplace), פלטפורמה בשירות עצמי שתאפשר למותגים למצוא יוצרי תוכן איתם הם רוצים לשתף פעולה בין אם זה לקמפיין בודד או לעבודה לטווח ארוך יותר.

איך זה עובד? מותגים יכולים לעשות חיפוש חכם ולמצוא יוצרים לפי סוג התוכן שהם מייצרים, מיקום, ממוצע צפיות לפוסט ועוד; והיוצרים יכולים להגיש בקשות לשיתוף פעולה על בסיס בריפים שהמותגים מפרסמים לתוך המרקטפלייס.

"היכולת של קריאייטורים מובילים לייצר תוכן מעניין, אותנטי ורלוונטי היא כלי מדהים עבור מותגים שכמהים להיכנס לפלטפורמה ולא תמיד יודעים לעשות את זה נכון", אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. "עבור היוצרים, הממשק החדש יסייע להפוך את הכישרון שלהם למקור הכנסה. מאז ההשקה השקטה של המרקטפלייס בישראל לפני מספר שבועות, הצטרפו מעל 100 יוצרים מובילים ומאות רבות הגישו בקשת הצטרפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיקטוק. AP
העמקה בעולם המסחר המקוון/AP

כלים חדשים ליצירת תוכן אותנטי ואיכותי

החברה חשפה שורה של כלים חדשים שיסייעו למשתמשים ליצור תוכן בצורה מהירה יותר. אחד ממוצרי הדגל שטיקטוק השיקה הוא Dynamic Scene - כלי מבוסס בינה מלאכותית שיהפוך את תהליך יצירת התוכן להרבה יותר פשוט - מכניסים תוצר קריאייטיבי קיים והכלי החדש הופך אותו למותאם לטיקטוק באופן אוטומטי.

בנוסף, החברה הציגה את מרכז ההשראה של טיקטוק, מקום שיספק מידע על טרנדים אורגניים שנמצאים בצמיחה בצורה מרוכזת ונוחה עבור יוצרי תוכן שירצו להיות הכי מעודכנים בשביל לייצר את התוכן הרלוונטי ביותר.

וזה לא הכל, הרשת החברתית הסינית עושה דריסה נוספת בעולם המחשבים האישיים: טיקטוק חשפה עורך וידאו, שיאפשר למותגים ליצור תוכן מותאם לפלטפורמה ישירות במחשב. עורך הווידאו כולל גם ספריית מוזיקה, פונטים ותמונות מורשים לשימוש מסחרי.

לצד זה, החברה חשפה גם את Story Selection (סיפור דינמי ) - אפשרות ליצירת תוכן דינמי שיערב את חברי הקהילה על ידי בחירה בזמן אמת של קו העלילה של הסרטון בו הם צופים.

טיקטוק. ShutterStock
המטרה: לסייע למותגים וליוצרי התוכן להתפרנס מהתוכן/ShutterStock

איקורמס בטיקטוק - TikTok Shopping

הרשת החברתית הסינית חשפה את "טיקטוק שופינג" - סט של מוצרים ופיצ'רים חדשים בפלטפורמה. בטיקטוק ציינו כי בחודשים האחרונים יצרו מגוון שיתופי פעולה עם חברות מובילות כמו שופיפיי, סקוור, Ecwid ובקרוב יוכרז שיתוף פעולה עם פלטפורמת בניית האתרים הישראלית Wix.

עתה, מותגים יוכלו לעשות אינטגרציה בין העסק האורגני לעמוד שלהם בטיקטוק ולאפשר לחברי הקהילה לרכוש מקטלוג המוצרים של המותג מבלי לצאת מהפלטפורמה. פיצ'רים חדשים תחת טיקטוק שופינג:

TikTok Shopping. טיקטוק,
טיקטוק שופינג/טיקטוק
  • לייב שופינג - עסקים יכולים לתקשר ישירות עם הקהילה שלהם בזמן אמת ולשתף קישורים דינאמיים למוצרים ושירותים.
  • קישור למוצר ספציפי - טיקטוק מאפשרת להוסיף קישור למוצרים ספציפיים שחברי הקהילה רואים בסרטון, בין אם זה במודעה או בשידור לייב.
  • מודעות דינמיות - חווית שופינג פרסונלית באותה רמה של חווית התוכן הפרסונלית שחברי הקהילה של טיקטוק מקבלים בפיד.
  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully