וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לאייפון 13? לא בטוח שתצליחו לרכוש אחד בזמן הקרוב

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 18:11

רשת איידיגיטל הודיעה כי מלאי המכשירים שצפוי להגיע לישראל בעת ההשקה יהיה קטן מהרגיל. "מצב זה צפוי ליצור חוסרים גדולים". כמו כן, בשל הביקוש הרב, ברשת אייסטור החליטו לבטל את אירוע הלילה הלבן. כל הפרטים

אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 13 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רשת איידיגיטל, משווקת הפרימיום הבלעדית של אפל בישראל, הודיעה היום (שלישי) כי על פי עדכונים שהתקבלו מענקית הטכנולוגיה, כמויות דגמי האייפון 13 שישלחו לארץ בעת ההשקה יהיו נמוכות משמעותית ממה שהיה בשנים קודמות. "מצב זה צפוי ליצור חוסרים גדולים בישראל בשבועות הראשונים של ההשקה", אמרו בחברה בהודעה לעיתונות.

"כמו בכל שנה בתקופת ההשקה של דגמי האייפון החדשים, הביקוש עולה על ההיצע אך נראה שהשנה תקופת החוסרים צפויה להיות ארוכה מהרגיל", מסרה איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית רשת איידיגיטל. "מנתוני ההזמנות שכבר אספנו נראה כי צפוי חוסר גדול בעיקר בדגמי הפרמיום, שהפכו להיות מאוד מבוקשים על-ידי הקהל הישראלי".

אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
דגמי אייפון 13/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כמו כן, גם ברשת אייסטור (iStore), משווקת רשמית של מוצרי אפל בישראל, החליטו לבטל השנה את אירועי הלילה הלבן בעקבות הביקוש הרב. "בשבוע האחרון אנו חווים ביקוש עצום לסדרת האייפון החדשה, עם הזמנות מוקדמות מצד לקוחות רבים והתעניינות רבה בארוע ההשקה", מסר חיים זגורי, מנכ"ל רשת אייסטור.

"הביקוש הרב, לצד ההתעניינות הרבה בארוע ההשקה, הביאו אותנו להחלטה לקדם פורמט חדש בו נקיים הפנינג עם חגיגות השקה לכל אורך הסופ"ש בכל סניפי הרשת, עם הטבות ייחודיות לרוכשים. באופן הזה, נוכל לאפשר ללקוחות כלל הסניפים לרכוש אייפון 13 כבר ביום חמישי הקרוב בסניף הקרוב לביתם".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully