וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Xiaomi 11T Pro: פרימיום משתלם עם טעינה מלאה ב-17 דקות

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 11:18

סמארטפון הדגל החדש של היצרנית הסינית משלב ביצועים מהירים, מסך איכותי ובעיקר תג מחיר אטרקטיבי. עם זאת, לחברה הזאת יש נקודות תורפה - ממשק המשתמש. הסקירה המלאה

Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Xiaomi 11T Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בחודש אוגוסט הודיעה שיאומי על מיתוג מחדש והחליטה לוותר על שם המותג Mi המוצמד למוצריה, ולהחליפו ב-Xiaomi, זאת מתוך כוונה לבסס את נוכחות ושם החברה ברחבי העולם. לפני כשבועיים השיקה היצרנית הסינית בישראל את ה-Xiaomi 11T Pro, שהוא בין המכשירים הראשונים בשוק המקומי שמוותרים על זוג האותיות Mi.

הסמארטפון החדש הושק כ(עוד)מכשיר דגל של החברה על ידי היבואן הרשמי, קבוצת המילטון, ומציע מפרט די מתקדם. כך למשל, תוכלו למצוא מעבד Snapdragon 888, מסך בקצב רענון של 120 הרץ וטעינה מלאה בפחות מ-20 דקות - בתג מחיר של ב-2,699 שקלים. האם הוא שווה את הכסף? בדקנו.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות חשבון האינסטגרם

Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Xiaomi 11T Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב ומסך

המסך של ה-Xiaomi 11T Pro מגיע עם פאנל AMOLED בגודל של 6.67 אינץ' - שקשה מעט לתפעל ביד אחת - ברזולוציית +Full HD ותומך בקצב רענון גבוה של עד 120 הרץ. בראש התצוגה, בתוך חור קטן, ממקומת מצלמת הסלפי עם חיישן ברזולוציה של 16 מגה-פיקסל.

בדומה לדגמי פרימיום אחרים של החברה, המכשיר הוא בעל גוף מעוגל, דקיק וחלקלק וזה פשוט תענוג לאחוז בו. המסגרת עשויה מאלומיניום מבריק בחלקו, ובצידה הימני העליון נמצא כפתור הנעילה שמשמש גם כחיישן טביעות אצבע. בסך הכל, המבנה של המכשיר קליל יחסית - 204 גרם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מסגרת אולמיום וגב מזכוכית קשיחה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בגב המכשיר נעשה שימוש בפלסטיק קשיח, כאשר הדגם שאנחנו קיבלנו מגיע עם גימור מחוספס בצביעה ייחודית, בו מתערבבים סגול, כחול ולבן בגוונים מתכתיים. עם זאת, החומר שממנו עשוי הגב "סופג" טביעות אצבע בצורה מוגזמת ומזל שיש כיסוי שיחסוך מכם את הסבל הזה.

בכל מקרה, מסך ה-AMOLED לא מאכזב ומציג צבעים מדויקים וחדים שנראים נהדר. לצד זה, קצב ריענון התמונה הגבוה של 120 הרץ יוצר זרימה חלקה בעת ניווט בממשק, ואם עדיין לא יצא לכם להשתמש בסמארטפון עם הטכנולוגיה הזאת, יהיה לכם קשה מאוד לחזור אחורה.

Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מסך איכותי עם תמיכה ב-120 הרץ/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ביצועים וממשק

מבחינת חומרה מקבלים כאן ביצועים מצוינים ומכשיר שלא מגמגם. ה-Xiaomi 11T Pro משלב שבב Snapdragon 888 5G של קוואלקום, מעבד גרפי Adreno 660, לצד זיכרון עבודה (RAM) של 12 גיגה-בייט, נפח אחסון פנימי של 256 גיגה-בייט וקישורית NFC.

בסך הכל, השימוש בממשק המכשיר היה חלק ולא נתקלנו באיטיות (גם בשימוש ממושך יחסית), במעבר בין אפליקציות, דפדוף בין יישומים וצפייה בסרטים או גלישה באינטרנט. מנגד, המכשיר מגיע עם אנדרואיד 11 במעטפת MIUI 12.5 - ממשק המשתמש של שיאומי, שתמיד מתגלה כעקב אכילס בטלפונים של היצרנית.

מדובר בממשק שדורש תקופת הסתגלות עבור מי שלא מורגלים במכשירים של החברה - גם לאלו שיעשו מעבר ממכשיר של סמסונג. וזה לא שמדובר באיטיות או בגרסה גרועה, ולמעשה הבעיה נעוצה בהחלט של היצרנית להעמיס את מערכת ההפעלה שלה ביישומים - לצד ההחלטה להסיר את מגירת האפליקציות.

טעינה סופר-מהירה

ה-11T Pro מגיע עם סוללה ענקית בקיבולת של 5,000 מיליאמפר-שעה, שתומכת בטעינה מהירה בהספק של 120 וואט בטכנולוגיית Hyper Charge. אפשר למצוא כאן, לדברי החברה, גם ניהול סוללה חכם, ובפועל יממה של שימוש - שכללה סרטונים לצד רשתות חברתיות - הסתיימה עם 20% של סוללה. פרט שעשוי לאכזב מעט הוא שלא תמצאו כאן טעינה אלחוטית.

המטען שמגיע באריזה ענק וכבד - כמו עוד סמארטפון, אך סיפק תוצאות מדהימות. על הנייר (בתנאי מעבדה) מבטיחה שיאומי טעינה מלאה (מ-0% ל-100%) ב-17 דקות בלבד. בפועל, קיבלתי טעינה מ-3% ל-100% ב-20 דקות. ושלא יהיה ספק, זו תוצאה יוצאת דופן, וקצב הטעינה של המכשיר תלוי בשורה ארוכה של גורמים.

מהירות טעינה לפי זמן

  • 10:54: 3%
  • 10:55: 10%
  • 10:56: 20%
  • 10:58: 30%
  • 10:59: 40%
  • 11:01: 50%
  • 11:04: 60%
  • 11:06: 70%
  • 11:08: 80%
  • 11:12: 90%
  • 11:14: 100%
Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מ-3% ל-100% ב-20 דקות/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשיאומי מדגישים כי הסמארטפון הוסמך לתקן הטעינה הגרמני TUV Rheinland לטעינה מהירה ובטוחה, לצד תמיכה במערכת טעינה המכילה 34 מאפייני בטיחות השומרים על בטיחות הסוללה, המכשיר והמטען.

צילום

מערך הצילום כולל מצלמה ראשית בעלת חיישן ברזולוציית 108 מגה-פיקסל, עדשה בעלת חיישן ברזולוציית 8 מגה-פיקס לצילום ב-120 מעלות ומצלמת טלה-מאקרו בעלת חיישן ברזולוציה של 5 מגה-פיקסל. המצלמה הקדמית של המכשירים מציעה חיישן ברזולוציית של 16 מגה-פיקסל.

הצילומים די מרשימים, הם צבעוניים - אך לא בצורה מוגזמת עם צבעים נאמנים למקור. רמת הפירוט, גם של עצמים קטנים, גבוהה מאוד ביחס למצלמות שתמצאו בדגמי הביניים. מנגד, כברירת מחדל איכות הצילום אינה ברזלוציה המלאה כמובטח, וכדי לצלם ב-108 מגה-פיקסל צריך לבחור באופציה הזאת בהגדרות באופן ידני.

צילום ב-108 מגה פיקסל עם ה-Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום ב-108 מגה-פיקסל עם ה-Xiaomi 11T Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום ב-108 מגה פיקסל עם ה-Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום ב-108 מגה-פיקסל עם ה-Xiaomi 11T Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום רגיל עם Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום רגיל עם ה-Xiaomi 11T Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום לילה עם ה-Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
כמה שכבות של תאורה במצב לילה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-Xiaomi 11T Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-Xiaomi 11T Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בתוך כך, החיישן מפיק פרטים עשירים גם במצבי תאורה חלשים. לדוגמה, במצב לילה איכות התמונות הייתה נהדרת והעדשה קולטת הרבה אור - לעיתים יותר מדי. רמת הפירוט בעת ביצוע זום מציגה את האובייקטים בצורה טובה וניתן לקבל תמונות ברורות ללא מריחה.

בשורה התחתונה

ה-Xiaomi 11T Pro הוא ספינת דגל במלוא מובן המילה, ומשלב כמה תכונות שתמצאו רק בקטגוריה - כמו מעבד מתקדם, מצלמה נהדרת, טעינה סופר-מהירה ומסך איכותי בקצב רענון של 120 הרץ. מנגד, לא תמצאו כאן טעינה אלחוטית ומערכת ההפעלה העמוסה עשויה לאכזב חלק מהמשתמשים. מחפשים סמארטפון פרימיום בתג מחיר לא גבוה במיוחד - הטלפון הזה יעשה את העבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully