וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את השואב-שוטף החדש של JIMMY

דודי קריחלי

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 9:42

דגם ה-HW8 Pro נמכר בישראל בתג מחיר מתשלם, וישיאר לכם לא מעט עודף מ-2,000 שקל. הוא עושה ספונג'ה, מתמודד יפה עם כל סוג של לכלוך ומשמש כפתרון יותר ממושלם לניקוי מהיר של הרצפה. עם זאת, יש חסרון קטן. הסקירה המלאה

Jimmy HW 8 Pro. יחצ,
Jimmy HW 8 Pro/יחצ

בימים אלו ממש אני מתחיל את השנה השנייה שלי בתל אביב. אני ובת הזוג שלי חיפשנו את השואב המתאים ביותר לביתנו. אחרי מספר ניסיונות עם מכשירים שונים, חשבתי על האפשרות למצוא מכשיר אחד שבעזרתו אנחנו נוכל גם לנקות אחרי כל הלכלוך שהחתולה השעירה במיוחד שלנו משאירה ברחבי הבית, וגם ישטוף את הרצפה באותה הפעולה.

כאן Jimmy נכנסים לפעולה. בשבועיים האחרונים זכיתי להשתמש בשואב-שוטף האלחוטי החדש מבית המותג הסיני Jimmy ה- HW8 Pro ואני יכול להגיד שמדובר במוצר די מיוחד אך עם כמה חסרונות שיכולים לעשות או להרוס את המוצר עבור סוגים שונים של אנשים.

JIMMY HW8 Pro. דודי קריחלי, וואלה! טכנולוגיה
מוצר מיוחד עם כמה חסרונות. JIMMY HW8 Pro/וואלה! טכנולוגיה, דודי קריחלי

עיצוב

ה-HW8 Pro הוא שואב-שוטף, משמע השואב החכם מיועד להיות הפתרון הסופי בכל הקשור לניקיון הבית. על גוף השואב נוכל למצוא את מיכל האשפה הדי גדול, ואת מיכל השטיפה המכיל מים וחומר ניקיון.
על ידית האחיזה של השואב נמצאים שני כפתורים, כפתור המצב - איתו נוכל להחליף בין שני מצבי השאיבה - וכפתור הכיבוי, אך כפתור נוסף שמהווה את גולת הכותרת בשואב הוא הדק ההתזה.

בעזרת סחיטה של הדק ההתזה, השואב משפריץ זרם מים בזווית די רחבה, כך שבעצם במקום רק לשאוב כמו כל שואב אלחוטי סטנדרטי, אנחנו ממש יכולים לשטוף רצפות שלמות. באריזת המכשיר אנחנו נוכל למצוא את השואב, שני ראשים לשאיבה ולניגוב, עמדת הטעינה של המכשיר, בקבוקון חומר ניקוי של חצי ליטר, מכשיר ניקוי קטן, ואת סוללת השואב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
JIMMY HW 8 Pro. דודי קריחלי, וואלה! טכנולוגיה
JIMMY HW 8 Pro/וואלה! טכנולוגיה, דודי קריחלי

למרות כמה חסרונות, מדובר שואב מעולה

אחרי שחיברתי את כל חלקי השואב שמתי לב שמדובר במכשיר די גדול ואפילו מעט כבד. להרים את ה-HW8 Pro למקומות מסוימים יכול להיות מעט קשה עבור אנשים מסוימים, ולא מדובר במכשיר ה"נייד" ביותר בהשוואה לשואבים אלחוטיים אחרים שמתגאים במשקלם הקל והיכולת לפרק אותם לגדלים שונים עבור מטלות שונות.

בעצם אפילו ניתן לומר שגוף המכשיר שבנוי כמקשה אחת וחזקה מסמנת לנו שני דברים, מדובר במכשיר חזק שיחזיק לנו מעמד גם ממכות קטנות פה ושם, אך גם מדובר במכשיר שאיתו לא נוכל להגיע למקומות הקטנים ביותר כמו פינות החדר שלנו, או חורים קטנים אותם נרצה לשאוב, ואפילו יש לומר, שלא הייתי ממליץ להשתמש בו על מנת לשאוב את הספה או את שאר רהיטי הבית כמו שאפשר לעשות עם חלק מהשואבים המתחרים.

ובכל זאת, ולמרות הכל, אני התאהבתי במכשיר. בסופו של דבר, כל שאר הדברים שציינתי למעלה הם מאוד חשובים, ועבור אנשים שרוצים את הטוב ביותר, אולי שווה להם להסתכל בקטגוריית מחיר גבוהה יותר ולחפש את השואב המושלם שיענה להם על כל הצרכים, אך עבורי, השואב הזה הוא כל מה שיכולתי לבקש.

כמו שציינתי למעלה, חוץ ממני ומבת הזוג שלי, מסתובבת לה עוד דיירת קטנה ושמנמנה, שמפזרת אחריה שובל עצום של שיער, גרגרי חול, שאריות נוספות של לכלוך שהיא מביאה מהמרפסת, ולעיתים גם הפתעות להורים (בעלי חתולים יכולים להניח על מה אני מדבר), וה-HW8 Pro פשוט לוקח ה-כל.

בעזרת המכשיר אני יכול בחמש דקות לכסות את כל הלכלוך ללא שום בעיה או מאמץ אמיתי של המכשיר בסיבוב אחד מהיר, ומבלי לשים לב באותו סיבוב הרצפה כבר שטופה! ככה שלא רק נקי מלכלוך אלא גם שטוף ונראה מעולה.

חשוב לציין שגם מבחינת ניקיון של שטיחים, גם שם ה- ה HW8 pro מספק את הסחורה ולא באמת התקשה עם גרגרים ולכלוך מכל סוג שהוא. החיסרון היחיד הבולט לעין במכשיר הוא תהליך הניקוי שלו.
מכיוון שמדובר בשואב-שוטף, המכשיר אוסף את כל סוגי הלכלוך למיכל אחד, המכיל גם נוזלים וגם את הלכלוך הפיזי שנקלט על ידי השואב.

כאשר אנחנו רוצים לרוקן את מיכל האשפה, אנחנו מנתקים אותו מהשואב, ומולנו מחזה לא נעים במיוחד, שכולל ארבעה חלקים שונים עלינו לפרק כאשר בכל אחת אנחנו נמצא "אוצרות" שלא פשוט להוציא ולזרוק.
אחרי שניקינו את כל הלכלוך מפחון האשפה, עלינו להכניס את השואב לעמדת הטעינה שלו, ולהפעיל את מצב הניקיון העצמי שלו, שלוקח כ-6 דקות בערך של התזה עצמית של מים בעזרתה המכשיר מנקה את ראש השואב שלוש פעמים ברצף כדי לשמור על ניקיונו וכשירותו לאורך זמן.

סה"כ אני חושב שמדובר בתהליך די מסורבל ואפילו די מגעיל יש לומר, שמוציא קצת מהקלילות והכיפיות שאנחנו מקבלים מהשימוש במכשיר בזמן השאיבה. בצד חיי הסוללה, המכשיר סיפק בערך 35 דקות של עבודה, ובפועל מסוגל לספק חיי סוללה ארוכים יותר, בהתאם לעוצמת השאיבה.

בשורה התחתונה

השואב החדשל של Jimmy הוא פתרון מעולה עבור אנשים שרוצים לשאוב את הבית ולשטוף אותו באותה הפעולה. מדובר בשואב שאינו מתקשה בכלל עם סוגים שונים של לכלוך, בין עם מדובר בנוזלים או בלכלוך מוצק, וחיי הסוללה שלו די מספקים את הסחורה. תהליך הניקוי של השואב קצת מוריד מחוויית השימוש במכשיר, אך במחיר מומלץ לצרכן של בערך 1,699 שקלים, מדובר במוצר מעולה שלחלוטין שווה את המחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully