וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת פוקס ו-HOT השיקו את red - רשת חנויות סלולר חדשה

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 13:37

החנות החדשה נפתחה בקניון עזריאלי בתל אביב בהשקעה של מיליונים. בשבועות הקרובים צפויים להיפתח ארבעה סניפים נוספים - שניים מהם באילת, ובתחילת 2022 יושק אתר הסחר האלקטרוני. לצד זה, הרשת השיקה גם מותג סלולר חדש - red Mobile

חנות red בקניון עזריאלי תל אביב. רפי דלויה,
חנות red בקניון עזריאלי תל אביב/רפי דלויה

רשת HOT וקבוצת FOX השיקו היום (ראשון) את red - רשת חנויות לשיווק ומכירה של מכשירים סלולריים, מולטימדיה ואביזרים נלווים. המותג החדש הוקם בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים, כאשר חברת HOT מחזיקה ב-51% מהשותפות, וקבוצת FOX ב-49%.

החנות הראשונה שנחנכה היום בקניון עזריאלי תל אביב משתרעת על כ-200 מ"ר, ולאחריה ייפתחו בשבועות הקרובים 4 חנויות נוספות במיקומים מרכזיים כמו דיזנגוף סנטר בתל אביב, קניון הזהב בראשל"צ, ביג אילת וקניון אייסמול באילת, כאשר הרשת שמה לה ליעד לפתוח כ-30 חנויות בפריסה ארצית תוך כשלוש שנים".

בין היתר, אפשר למצוא בחנות מכשירים סלולריים, טאבלטים, אוזניות, מוצרי מולטימדיה, גיימינג ואביזרים משלימים של החברות המובילות - ביניהן אפל, סמסונג, שיאומי ועוד מגוון יצרני ציוד קצה מובילים. בנוסף, הרשת השיקה מותג פרטי תחת השם red, שמציע לצד אביזרים ומוצרים נלווים גם חבילות סלולר ותקשורת במחירים אטרקטיביים.

סניף red. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סניף red בעזריאלי תל אביב/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"בסוף היום התחרות היא מאוד גדולה וזה ברור, אבל המגוון שמוצג פה שונה בתכלית ממה שאנחנו רואים אצל המתחרים שלנו. זה הכוח המאוד גדול שלנו", אמרה שני סייג, מנכ"לית red, לוואלה! טכנולוגיה. "יש לנו עוד הרבה מאוד דברים שאנחנו מתכננים להשיק בחנויות - בהם גם שירותי מעבדה. כרגע אנחנו נותנים אחריות יצרן".

באשר לקניות באונליין הוסיפה מנכ"לית red כי ברשת מתכננים להשיק אתר סחר מקוון ברבעון הראשון של השנה הבאה. כמו כן, ברשת הציגו גם מותג סלולר פרטי נפרד - red Mobile - שיציע מחירים והטבות שונות למצטרפים. "הסים ממותג כ-red, יש שירות לקוחות נפרד וגם בטלפון יהיה כתוב red Mobile", הסבירה סייג.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רד, red. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
רד, red/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"אנו גאים על שיתוף הפעולה עם קבוצת FOX, המביאה עמה ניסיון עשיר בתחומי הקמעונאות", אמרה טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT. "הקמת הרשת היא אחד ממנועי הצמיחה של קבוצת HOT במסגרת כוונתנו להציע ללקוחות את החוויה הטובה ביותר לצד המוצרים החדשניים ביותר בשוק התקשורת".

"כמו בכל תחום אנו שואפים למצוינות עבור לקוחותינו, לכן אנו מברכים על החבירה לקבוצת HOT, יחד בנינו את red, מותג הנושא בשורה צרכנית משמעותית לתחום המובייל בישראל", אמר הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX. "red מציעה לצרכן את כל מותגי הסלולר המובילים בעולם, מגוון ענק של מוצרים בחוויית קנייה ייחודית ובמחירים אטרקטיביים שיתאימו לכל".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully