וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: אפל מכריזה על מוצרים חדשים

18.10.2021 / 19:30

ענקית הטכנולוגיה תקיים הערב אירוע הכרזה נוסף ותחשוף מוצרים חדשים. לפי השמועות, החברה תחשוף את האיירפודס 3 - האוזניות האלחוטיות שלה שלא זכו לשדרוג מאז 2019. בנוסף, אנחנו צפויים לראות גם מחשבים חדשים. כל הפרטים

הצטרפו לשידור החי:

LIVE

עוד הפתעות בדרך? הערב (שני) תקיים אפל בשעה 20:00 (שעון ישראל) אירוע הכרזה חגיגי - השני בתוך חודש - ותחשוף שורה של מוצרים חדשים. ברוח התקופה, האירוע יתקיים ללא קהל ויועבר בשידור חי.

עדכונים שוטפים מאירוע ההכרזה תוכלו למצוא גם בסטורי בעמוד האינסטגרם

מה צפוי לנו באירוע?

כמו תמיד, קשה לדעת מה ענקית הטכנולוגיה צפויה לחשוף באירוע, אך הערכות מדברות כי החברה תכריז על הדור הבא של המעבד שלה - Apple M1X, לצד צמד מחשבי Macbook חדשים בגדלים 14 ו-16 אינץ' ו-Mac Mini חדש, שיצוידו בשבב המשודרג. צעד זה ישחרר את עוד יותר משימוש במעבדים של אינטל.

אפל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אירוע שני של החברה בתוך חודש/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

יחד עם זאת, אחרי שאיכזבה את המעריצים באירוע ההכרזה בחודש שעבר והחליטה לא לחשוף את הדור השלישי של האיירפודס, שלא זכו לשדרוג משמעותי מאז 2019, השמועות טוענות שזה המועד בו תחשוף החברה את הגרסה החדשה.

לפי ההדלפות בשנה האחרונה שהציגו לכאורה את הדור הבא, לראשונה מאז שהוכרזו לפני כ-4 שנים וחצי, הגרסה האיירפודס תגיע עם עיצוב חדש. ככל הנראה, האוזניות יקבלו אלמנטים של גרסת הפרו וישלבו "גדם" קצר יותר (הקצוות הלבנים שבולטים מחוץ לאוזניים) ועיצוב מעוגל יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully