וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איירפודס, מחשבים ומעבדים: אפל הכריזה על מוצרים חדשים

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 23:38

ענקית הטכנולוגיה קיימה הערב אירוע הכרזה וירטואלי נוסף, תחת הכותרת "Unleashed" - והציגה מוצרים חדשים. בין ההכרזות: הדור הבא של האיירפודס, דגמי MacBook חדשים ושני מעבדים משודרגים. כל הפרטים

אפל. אפל,
אפל/אפל

אפל ערכה הערב אירוע וירטואלי - השני שלה תוך חודש - תחת הכותרת "Unleashed", בו הכריזה על הדור הבא של האיירפודס, מעבדים חדשים ושני דגמי MacBook בעיצוב חדש. האירוע הערב מגיע כשנה וחצי לאחר שהודיעה החברה כי תזנח את בהדרגה את השימוש במעבדים של אינטל.

סיכום של האירוע ההכרזה - עכשיו גם באינסטגרם

איירפודס 3

אחרי יותר משנה של הדלפות ושמועות, אפל הכריזה הערב על הדור השלישי של האוזניות האלחוטיות שלה. הגרסה החדשה מגיעה בעיצוב חדש לחלוטין - עם אלמנטים של גרסת הפרו ו"גדם" קצר יותר (הרגל הקטנה שבולטת מחוץ לאוזניים).

באיירפודס 3 שילבה אפל את שבב ה-H1, שנמצא גם בדגמי האיירפודס פרו והאיירפודס מקס, ומבטיחה שיפור באיכות השמע עם תכונת השמע המרחבי (Spatial Audio) המדמה תחושת סאונד קולנועי. בנוסף, בחברה שיפרו גם את הצלילים ורמות הבאס.

אמנם לא תמצאו כאן מערכת סינון רעשים אקטיבית שתנתק אתכם מהסביבה, אך אפל שילבה באוזניות החדשות מערכת לסינון רעשי רוח בזמן שיחה, לצד מקודד AAC-ELD שישפר את איכות הסאונד ואיכות הקול בזמן שיחות ב-FaceTime.

איירפודס 3. אפל,
איירפודס 3/אפל

כמו כן, האוזניות החדשות עמידות בפני מים וזיעה בתקן IPX - השפרצות והתזות של נוזלים. בגזרת חיי הסוללה, האיירפודס 3 יגיעו עם 6 שעות של האזנה, כאשר יחד עם הקייס בסך הכל ניתן להאזין לכ-30 שעות של מוזיקה. עם זאת, לראשונה אפל מוסיפה לאוזניות תמיכה בטעינה אלחוטית באמצעות MagSafe.

מחירים וזמינות

  • המחיר: 179 דולר (576 שקלים)
  • האוזניות יהיו זמינות לרכישה החל מ-26 באוקטובר
  • ההזמנה המוקדמת תפתח מחר בבוקר

מעבדים חדשים ושני דגמי MacBook

אפל עשתה הערב צעד נוסף שמשחרר אותה עוד יותר משימוש במעבדים של אינטל. החברה הכריזה על ה-Apple M1 Pro ו-Apple M1 Max - הדור הבא השבבים ממשפחת Apple Silicon שמגיעים בארכיטקטורת 5 נ"מ. ההבדל העיקרי בין שתי הגרסאות נמצא בזיכרון ובליבה הגרפית.

לשם השוואה, כך לדברי החברה, השבבים החדשים יודעים לבצע פעולות במהירות של עד 70 אחוזים בהשוואה ל-M1, מעבד הדור הקודם. בנוסף, באפל מבטיחים ביצועים גרפיים מהירים עד פי שבעה משל המתחרים - והכוונה היא כמובן לדגמי PC.

המחשבים החדשים. אפל,
המחשבים החדשים/אפל

כצפוי אפל חשפה גם שני דגמי MacBook חדשים המצוידים בשבבים החדשים - MacBook Pro 16 אינץ' ו-MacBook Pro 14 אינץ'. הדגמים החדשים מגיעים עם תצוגת Liquid Retina XDR בטכנולוגיית mini-LED, כולל תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ.

MacBook. אפל,
גם המחבר המגנטי חוזר/אפל

בגזרת העיצוב, אפל חוזרת טיפה לאחור. הדגמים החדשים משלבים את מחבר את ה-MagSafe המגנטי - ממנו נפרדה בשנת 2016, לצד שלושה חיבורי Thunderbolt, קורא כרטיסי זיכרון וכניסת HDMI. יחד עם זאת, כמו בסדרת האייפון, המצלמה נמצאת בתוך מגרעת שתופסת חלק משטח המסך.

HomePod Mini. אפל,
HomePod Mini בצבעים חדשים/אפל

הום-פוד בצבעים חדשים וחבילת מוזיקה

את האירוע הערב פתחה אפל עם תוכנית חדשה, Voice Plan, בשירות אפל מיוזיק בעלות של 4.99 דולר. עתה, תאפשר אפל למשתמשים ב-17 מדינות - לא כולל ישראל - להצטרף לשירות ולהאזין למוזיקה באמצעות פקודה קולית בלבד באמצעות העוזרת הקולית של החברה, סירי.

לצד זה, ה-HomePod Mini, הרמקול החכם והמוזל של אפל, מקבל רענון קטן ויגיע מעתה בשלושה צבעים נוספים לבחירה - כחול, כתום וצהוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully