וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מורידה את הרף: משלוח חינם לישראל רק מ-49 דולר

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 10:22

לאחר שהחזירה את השילוח בחינם ברף של 65 דולרים לפני מספר שבועות, מורידה אמזון את הרף וכעת תוכלו לשלוח לכאן מוצרים ללא דמי משלוח בקניות של 49 דולר ומעלה

אמזון. ShutterStock
אמזון/ShutterStock

הכינו את הארנקים ואת כרטיסי האשראי: לפני מספר שבועות החזירה אמזון את השילוח חינם לישראל, אחרי חודשים ארוכים שבהם לא היה שילוח בחינם לארצנו הקטנה, בעיקר בגלל משבר הקורונה והעליה הכללית במחירי המשלוחים. עד כה הרף למשלוח בחינם עמד על 65 דולר. הבוקר (שלישי) הורידה אמזון את הרף הזה בעוד 15 דולרים, ועכשיו הרף לשילוח ללא עלות מצדכם עומד על 49 דולר.

אולם בדומה לרף הקודם, יש כמה תנאים והגבלות: ראשית, יש לבדוק שהמוצרים שאתם מכניסים לעגלה הווירטואלית זכאים לשילוח בחינם, שכן לא כל המוצרים שבקטלוג האינסופי של אמזון זכאים לכך. שנית, כמובן, כתובת המשלוח שלכם צריכה להיות בישראל.

אם בחרתם לשלם במטבע מקומי, קרי בשקלים במקרה שלנו, סכום הזכאות למשלוח בחינם עשוי להשתנות, בהתאם לשערי החלופין של אמזון. מה שלא השתנה זה שלא חייבים לרכוש פריט בודד ב-49 דולר, וניתן לצרף כמה פריטים יחדיו שיגיעו לרף המצוין.

אמזון. ShutterStock
עד כה הרף למשלוח בחינם עמד על 65 דולר ארה"ב/ShutterStock

המשלוח הוא במשלוח גלובלי סטנדרטי של אמזון, שלאחרונה מניסיוננו האישי דווקא מתקתק היטב ומוצרים מגיעים לכאן יחסית במהירות. כמובן, מסי יבוא רלוונטיים תצטרכו עדיין לשלם. ועדיין צריך לתמרן בין הרף של 49 דולר שיקנה לכם משלוח חינם מאמזון מצד אחד, ומתחת לרף של 75 דולר מצד שני, הרף שנקבע לפטור ממכס. קניות נעימות!

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully