וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שניות? אינסטגרם תאפשר לפרסם סטורי באורך של דקה

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 10:29

אם הסטוריז קצרים לכם מדי, הדלפה חדשה חושפת את התוכניות של הרשת החברתית לזמן הקרוב. לצד זה, החברה הכריזה על שורה שירותים חדשים שיגיעו אליכם כבר בימים הקרובים - בהם פרסום תמונות וסרטונים מהדפדפן במחשב וגיוס כספים ללא מטרות רווח. כל הפרטים

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

יותר זמן מסך: אינסטגרם בוחנת בימים אלה אפשרות לפרסם סטורי באורך של עד 60 שניות. מקור הדיווח בזיהוי של בלוגר ומפתח אפליקציות בשם אלסנדרו פאלוזי, שצייץ על התגלית בחשבון הטוויטר שלו. בהודעה למשתמשים נכתב: "סרטונים באורך של עד 60 שניות כבר לא יפוצלו לקטעים. מעכשיו אתם יכולים להוסיף מוזיקה ואפקטים לסרטון המלא".

בנוסף, אינסטגרם הודיעה אמש (שלישי) באופן רשמי כי משתמשים בכל רחבי העולם יוכלו לפרסם תמונות וסרטונים (באורך של פחות מדקה), ישירות מהמחשב. עדכון זה היה זמין עד כה למספר מצומצם של משתמשים.

לצד זה, הכריזה החברה על Collabs - עדכון שיאפשר לאנשים לפרסם ביחד פוסטים ורילס. עם Collabs, תוכלו לתייג אחרים כדי להזמין אותם להיות יוצרים-משותפים של התוכן. איך זה יעבוד? שני השמות של החשבונות יופיעו בכותרת הפוסט, והוא יוצג בשני הפרופילים. הצפיות, הלייקים והתגובות ייספרו במשותף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אינסטגרם במחשב. פייסבוק,
תוכלו לפרסם תמונות וסרטונים מהמחשב/פייסבוק

עוד פיצ'ר שנחשף על ידי אינסטגרם הוא האפשרות לגייס תרומות לעמותות ללא כוונת רווח. באמצעות הכלי החדש, כל אחד יוכל לצאת למבצע גיוס תרומות דרך לחיצה על כפתור היצירה (ה-"+" בפינה העליונה במסך).

לאחר הלחיצה תיפתח האפשרות לבחור בעמותה, ולהוסיף את אפשרות גיוס הכספים לפוסט. אפשרות גיוס הכספים בפלטפורמה אינה חדשה, אך כעת כל אדם יוכל לעשות זאת ישירות מהפרופיל האישי.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully