וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: גוגל הכריזה על פיקסל 6 ו-פיקסל 6 פרו

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 18:56

גוגל הכריזה הערב על מכשירי הדגל החדשים שלה, שימכרו במחירים נגישים של 599 דולר ו-899 דולר בהתאמה. לצד החומרה, הוצגו יכולות מרשימות בצילום ובתוכנה, כמו היכולת למחוק עצמים מהתמונה ותרגום סימולטני מלא ב-48 שפות

גוגל פיקסל 6. גוגל,
גוגל פיקסל 6/גוגל

הערב (שלישי) הכריזה גוגל רשמית על שני הטלפונים החדשים - פיקסל 6 ופיקסל 6 פרו. בצד החומרה לא היו הפתעות כלל, כי כל המפרטים כבר ידועים (ראו גם את ידיעת התחזית שלנו), אבל בצד היכולות המובנות לתוך פיקסל 6, דווקא היו הפתעות.

בצד החומרה כבר כל הפרטים למעשה ידועים, ודיווחנו עליהם גם כאן: שני המכשירים יפעלו על שבב הטנסור החדש מבית היוצר של גוגל עצמה, המבוסס על הניסיון של החברה עם בניית מעבדי בינה מלאכותית. לפיקסל 6 יהיה מסך 6.4 אינץ' AMOLED עם קצב רענון של 90 הרץ, ואילו לפיקסל 6 פרו יהיה מסך 6.7 אינץ', 120 הרץ (אדפטיבי) ותמיכה ב-HDR.

שני המכשירים יהיו חסיני מים בתקן IP68 וזכוכית גורילה ויקטוס קדמית להגנה משריטות, ואילו ה-פיקסל 6 פרו ייהנה גם מסוללה גדולה יותר, של 5000 מיליאמפר/שעה ו-12 גיגה-בייט של זיכרון. שניהם יגיעו עם אנדרואיד 12, ועיצוב ה-Material You החדש והעדכני.

אנדרואיד 12. גוגל,
אנדרואיד 12/גוגל

עוד הבדל הוא המצלמות. לפיקסל 6 ולפיקסל 6 פרו יש לשניהם חיישן ראשי של 50 מגה-פיקסל, ועדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל, אבל בפיקסל 6 פרו תתווסף גם עדשת זום פי ארבעה אמיתי, המבוססת על עדשת פריסקופ (בדומה למה שסמסונג עושים ב-S21 אולטרה), וחיישן תמונה מפלצתי של 48 מגה-פיקסל, ושטח לכידה שהוא למעשה יותר גדול מהחיישן של המצלמה הראשית. המשמעות: יכולת זום דיגיטלי של פי 20, ותמונות מצויינות גם בתנאי תאורה לא טובים.

בשילוב עם המעבד החדש ויכולות הצילום המחשובי של גוגל, שני הטלפונים מציגים יכולות מדהימות כמו האפשרות למחוק אובייקטים מהתמונה באופן חלק, ניקוי חכם של טשטוש פנים ואפילו יצירה של טשטוש תנועה אוטומטי ומכוון, כשמצלמים מפל או נושא בתנועה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
פיקסל 6. גוגל,
חיישן ראשי של 50 מגה-פיקסל/גוגל

יכולות המחשוב החדשות שמביא מעבד הטנסור לפיקסל 6, גם מאפשרות עכשיו תרגום חי לחלוטין ב-48 שפות, המשולב גם בשורה של אפליקציות מסרים מיידיים להקלדה, וגם יכולת מדהימה שהוצגה בסוף: תרגום סימולטני קולי מלא משפה לשפה. לצורך ההדגמה מראיינת דוברת אנגלית ראיינה את מארי קונדו היפנית, כשזו מדברת לפיקסל, והוא משמיע את דבריה באנגלית. העיבוד אגב, נעשה כולו מקומית. מרשים. היכולות האלה גם קיימות בהכתבה מהירה וטובה יותר, עם הבנת הקשר. אפשר אפילו להכתיב לפיקסל 6 בקול רגשונים שיתווספו להודעות.

עוד שמו בגוגל דגש על ענייני אבטחה ופרטיות: כל המידע הרגיש מעובד כעת בליבת "ארגז חול" הנפרדת מליבות עיבוד היישומים הראשיות, ובנוסף, עם מעבד אבטחה נפרד, הטיטאן M2 והכל מקומית. גוגל גם נותנת תמונת מצב פרטיות והתרעות בזמן אמת על השימושים של אפליקציות בדברים כמו המצלמה והמיקרופון, ולמען תוספת שקט נפשי, כמו שדיווחנו כאן, גם 5 שנים של עדכוני תוכנה (לעומת 3 בעבר).

פיקסל 6 ופיקסל 6 פרו זמינים כבר עכשיו להזמנה מוקדמת, ויהיו ב-28 באוקטובר על המדפים. המחירים אגב, היו גם הפתעה לאור המגמות הנוכחיות: בניגוד לטלפונים שעולים מעל 1000 דולר, הפיקסל 6 פרו יימכר ב-899 דולר, ואילו הפיקסל 6 מתחיל מ-600 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully