וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוהרסן" בשמי לונדון? צפו בתיעוד מעורר המחלוקת

25.10.2021 / 23:26

אישה זיהתה תזוזה בשמיים בדרום לונדון ומיהרה לצלם אותה ןלהעלות לרשת. חלק גדול מהמגיבים בטוחים כי מדובר בלא פחות מאחד מהיצורים האפלים ביותר בספרי הארי פוטר, אבל היו כמה שהציעו פיתרון הרבה פחות דמיוני

חפץ מסתורי תועד מעל לונדון/Reddit u/ErykahBeeh

אישה בריטית נשארה בהלם לאחר שצילמה אובייקט מוזר מתעופף לו בשמי לונדון. היא מיהרה לצלם ולשתף את התיעוד ברשת - שם היו לא מעט צופים שטענו שמדובר בלא פחות מסוהרסן מסדרת ספרי/סרטי הארי פוטר. האובייקט נראה כגוף אחד עם ארבעה גפיים והוא עף באוויר בצורה מוזרה, שמזכירה מאוד את היצורים האפלים ששומרים על כלא אזקבאן וניזונים מיניקת נשמתם של בני אדם.

משתמשת Reddit בשם u/ErykahBeeh העלתה את התיעוד בצירוף הכיתוב: "מה בשם החייזרים טס בדרום לונדון?" ואתם מוזמנים לשפוט בעצמכם.

צפו בתיעוד

כאמור, גולשים רבים ענו לה (בין אם ברצינות ובין אם בצחוק) שזה סוהרסן: "אנחנו המקומיים מכירים אותו בשם דני הסוהרסן".כתב אחד מהמגיבים.

אלא שלא כולם היו בעלי דימיון מפותח כל כך. מישהו נוסף אמר כי: "הדבר הראשון שחשבתי עליו זו בובת בלון שמילאו אותה בהליום ועפה באוויר". רבים נוספים הציעו את הפיתרון היותר רציונאלי הזה שאכן מדובר בסך הכל בבלונים שעפו ממסיבה: "אני חושבת שזה בלוני ספיידרמן עם רגל שבורה שעפו מהמסיבה של האחיין שלי אחר הצהריים!", ציינה אחת מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully