וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרוג המשמעותי שיגיע לסמארטפון הדגל הבא של סמסונג

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 10:49

דגם ה-Galaxy S22 Ultra שיוכרז בתחילת השנה עשוי לשמח את מעריצי סדרת ה-Note, שככל הנראה חוסלה על ידי ענקית הטכנולוגיה. הדגש, כך נראה הפעם, צפוי להיות גם על יכולות טעינה מתקדמות. הדלפה

סמסונג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

העיניים נשואות לעבר אירוע ההכרזה בחודש ינואר: המדליף הידוע Ice Universe טוען כי דגם הפרימיום הבא של סמסונג, ה-Galaxy S22 Ultra, יגיע עם סוללה בקיבולת של 5,000 מיליאמפר-שעה שתטען מ-0% ל-70% ב-35 דקות בלבד.

לצד זה שיתף המדליף גם תמונות של מגיני זכוכית קשיחים שמיועדים לכאורה ל-S22 Ultra, שמצביעים שוב על עיצוב מרובע בהשראת סדרת ה-Note 21, שככל הנראה חוסלה באופן סופי על ידי סמסונג ותבלע אותה אל תוך סדרת ה-S הראשית.

על פי הדלפה שהגיעה לאחרונה מהמדליף OnLeaks, נראה כי מדובר במכשיר עם שוליים שטוחים שישלב את גומחת העט בגוף המכשיר. כמו כן, המסך הוא מסך 6.8 קמור, ואין סיבה לחשוב שלא יהיה מדובר במסך AMOLED עם קצב רענון גבוה, בדומה לדגמים המשווקים כיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
Galaxy S22 Ultra. onleaks,
הדלפה קודמת. Galaxy S22 Ultra/onleaks

המידות יהיו ככל הנראה 163 מ"מ על 78 (77.9 ליתר דיוק) מ"מ, ו-8.9 מ"מ עובי, או 10.5 מ"מ אם כוללים את מגבהת המצלמה. ואם כבר דיברנו על מסגרת המצלמה, בניגוד למקובל כיום, הדגמים מראים כי השטח הייעודי לעדשות חתוך במדוייק על פי צורתן במקום ריבוע או מלבן גדול כמשטח כמקובל ברוב הטלפונים כיום (גם האייפון 13 שיצא השבוע לעולם).

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully