וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויז רוצה שתעזרו לה להגות נכון שמות של רחובות בעברית

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 14:23

אפליקציית הניווט מאפשרת לכם לשלוח משוב באמצעות טופס ומקוון ולתקן טעויות בהגייה של רחובות "רחלי" - הקריינית החדשה של האפליקציה בעברית. כך תוכלו לסייע

Waze. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Waze/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

וויז (Waze) משיקה היום (ראשון) קמפיין קהילתי חדש לשיפור ועדכון הגיית שמות הרחובות בעברית, כחלק מעבודת הפיתוח של פעולת הטקסט לדיבור של מהנדסי החברה. לדברי אפליקציית הניווט, המטרה היא להפוך את קולה של 'רחלי' - הקריינית החדשה בעברית - לשוטף ומובן יותר עבור משתמשי האפליקציה בעברית.

החל מהיום, 24 באוקטובר, משתמשי וויז יוכלו לשפר את חווית הניווט עבור עצמם ואחרים על ידי דיווח על הגייה שגויה של שמות רחובות ומסלולים באמצעות טופס משוב שיועבר אל מהנדסי ומפתחי החברה ויסייע לעדכן ולשפר את חווית הניווט למיליוני הנהגים בישראל.

Навигатор Waze. ShutterStock
תוכלו לעזור לוויז לדבר בעברית נכונה יותר/ShutterStock

"קהילת המשתמשים היא חלק בלתי נפרד מ-Waze", אומר גיא ברקוביץ', מנכ"ל וויז ישראל. "בזכות עזרתה של הקהילה כל משוב יכול להשפיע על מיליוני נהגים בישראל. אנחנו ב-Waze קשובים לקהילה, שהם בסיס הפעילות שלנו, ופועלים כל הזמן לשדרג את חווית השימוש באפליקציה".

מאז 2020, וויז תיקנה יותר מ-330 בקשות פתוחות לקול "רחלי" וכעת בעזרת קהילת המשתמשים תוכל לשפר ולהפוך את חווית המשתמש לחלקה יותר. רוצים לשלוח משוב למהנדסי ומפתחי החברה? לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • וויז
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully