וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זום משיקה תרגום אוטומטי בשיחות וידאו

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 10:28

משתמשים בתוכנת הווידאו יכולים כבר עכשיו להציג כתוביות במהלך שיחות, באמצעות כלי חדש לתמלול בשידור חי. תחילה הכתוביות זמינות רק באנגלית, ובחברה צפויים להרחיב בקרוב את הפיצ'ר לשפות נוספת

זום. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
זום/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

השדרוג שרבים חיכו לו הגיע: חברת זום (zoom) הודיעה אתמול (שלישי) על השקה כלי חדש לכתוביות אוטומטיות (תמלול חי) במהלך שיחות הווידאו של זום - גם בגרסה החינמית.

תכונה זו, המספקת כיתוב אוטומטי במהלך ניהול שיחת זום, זמינה גם עבור חשבונות זום בתשלום ו-Zoom Video Webinars והיא נועדה לסייע לאנשים עם קשיי שמיעה במהלך קיום השיחות. תחילה, השירות זמין באנגלית בלבד, כאשר בחברה מתכננים להרחיב אותו גם לשפות אחרות בתקופה הקרובה.

לדברי מנהלת המוצר בזום, תרזה לארקין, לחברה חשוב שכולם יוכלו להתחבר, לתקשר ולהשתתף בהצלחה באמצעות זום. "ללא כלי הנגישות המתאימים, אנשים עם מוגבלות מתמודדים עם מחסומים לא פשוטים בעת שימוש בפתרונות תקשורת וידאו. אנו בזום מתמקדים בבניית פלטפורמה שנגישה לכולם, ותכונות כמו כתוביות אוטומטיות הן חלק חשוב מהמשימה הזו".

זום. זום,
תמלול אוטומטי בשיחת וידאו/זום

כיצד להפעיל כתוביות אוטומטיות?

כדי להתחיל, יש להפעיל את התכונה דרך ה-Zoom Web Portal. הולכים להגדרות - Meetings - תחת In Meetings (advanced) לוחצים על Closed Captions - ומאשרים הפעלה.

המשתתפים בשיחה עדיין יכולים לבקש באופן פרטי ממארח הפגישה לאפשר תמלול חי במהלך הפגישה באמצעות סרגל הכלים של הפגישה. זום תומך גם בהפעלת כתוביות באופן ידני וכן באינטגרציה עם שירותי כתוביות של צד שלישי.

לארקין מדגישה כי זום מציעה תכונות נגישות והנגשה רבות ברחבי פלטפורמת זום, דוגמת מקלדות מונגשות, תמיכה בקורא מסך ותמלול דואר קולי. "המשימה שלנו היא לאפשר חוויית תקשורת שוויונית יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • זום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully