וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישתו של צוקרברג: "הבנות שלנו לא יקבלו גישה לרשתות חברתיות"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 13:14

פריסיליה צ'אן, אישתו של מנכ"ל פייסבוק, סיפרה בראיון על חיי המשפחה לצד האיש החמישי בעושרו בעולם, ואף התייחסה לטענות כי הרשת החברתית פוגעת בצעירים. בנוסף, היא חשפה איך צוקרברג מעביר את שעות הפנאי עם בנותיו

מארק צוקרברג ופריסיליה צ'אן. AP
פריסליה צ'אן ומארק צוקרברג/AP

בזמן שמייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, נלחם בטענות שהרשתות החברתיות שלו פוגעות בצעירים, אישתו פריסילה צ'אן, התראיינה למגזין הבריטי "סאנדיי טיימס", וסיפרה על חיי המשפחה לצד האיש שעומד בראש החברה ששולטת כמעט בכל אספקט בקיום שלנו.

צ'אן (36), הודתה בראיון כי שתי בנותיהם, אוגוסט בת 4 ומקס בת 5, לא יקבלו גישה לרשתות חברתיות לפני גיל 13, וסיפרה כיצד הן מעבירות את שעות הפנאי עם אביהן. "לפעמים הם קוראים ספרים ביחד, לפעמים הם לומדים תכנות. הוא מלמד את אוגוסט איך לכתוב קוד מאז שהייתה בת 3".

צ'אן לא דיברה בראיון על ההאשמות הנוכחיות נגד בעלה. כזכור, עובדת פייסבוק לשעבר סיפקה לפני מספר שבועות לוול סטריט ג'ורנל מסמכים שעליהם התבססה סדרת כתבות שהביאה לפתיחת חקירות, הבולטת שביניהן היא העובדה שפייסבוק ידעה שאינסטרגם מזיקה נפשית לנערות, והתעלמה מהממצאים.

מארק צוקרברג, פריסיליה צ'אן. AP
לא דיברה בראיון על ההאשמות הנוכחיות נגד בעלה/AP

כשנשאלה על מחשבותיה על ההשפעה שיש לאינסטגרם על בני נוער, אמרה אישתו של צוקרברג שהורים צריכים לדבר עם ילדיהם ולעודד אותם לשתף אותם ברגשותיהם.

בנוסף, צ'אן סיפרה כי בני הזוג מגדלים את שתי בנותיהם כיהודיות, אך גם משלבים אלמנטים מהתרבות הסינית בגידולן, כאשר מארק קורא איתן תפילה יהודית במנדרינית לפני השינה. בימי שישי המשפחה עורכת ארוחת שישי, בה פריסילה מגישה מאכלים סיניים לצד אוכל כשר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully