וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל חשפה את אנדרואיד 12L - גרסה ייעודית למסכים גדולים

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 15:28

ענקית הטכנולוגיה רוצה לשפר את חווית המשתמש במערכת ההפעלה שלה בטאבלטים וסמארטפונים מתקפלים, והודיעה על הגרסה החדשה שתשלב כמה שדרוגים מעניינים. ואחד מהשינויים יזכיר לכם את ווינדוס

אנדרואיד 12L. גוגל,
אנדרואיד 12L/גוגל

גוגל הכריזה אתמול (רביעי) בבלוג הרשמי שלה על אנדרואיד 12L - גרסה מיוחדת של מערכת ההפעלה למסכים גדולים (האות L מסמלת את המילה Large). העדכון צפוי להגיע לקהל המשתמשים הרחב כבר בתחילת השנה הבאה.

הגרסה החדשה תואמת לטאבלטים, סמארטפונים מתקפלים ומחשבים המריצים את מערכת ההפעלה ChromeOS. "רק ב-12 החודשים האחרונים ראינו כמעט 100 מיליון הפעלות חדשות של טאבלטי אנדרואיד - צמיחה של 20% בשנה, בעוד ש-ChromeOS, כיום פלטפורמת שולחן העבודה הצומחת ביותר, גדלה ב-92%", נכתב בבלוג הרשמי של גוגל.

אנדרואיד 12L. גוגל,
לטאבלטים, סמארפטונים מתקפלים ומחשבים. אנדרואיד 12L/גוגל

מה החידושים?

העדכון החדש אמור בעיקר לגרום לממשק להיראות טוב יותר במסכים גדולים, דבר שמערכת ההפעלה לוקה בו. כך למשל, גוגל משפרת באנדרואיד 12L את וילון ההתראות - ומפצלת אותו במטרה לנצל את שטח המסך. הכפתורים השונים יופיעו בשני תפריטים נפרדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנדרואיד 12L. גוגל,
וילון התראות חדש/גוגל

לצד זה, בדומה ל-macOS ו-Windows, הגרסה החדשה כוללת שורת משימות שתאפשר לכם למקם את היישומים הפופלרים ביותר בתחתית המסך ולעבור במהירות בין אפליקציות. כמו כן, ניתן לגרור ולשחרר את האפליקציות לצד ימין או שמאל כדי להפעיל אותן במצב מסך מפוצל.

וזה לא הכל, בגוגל מבטיחים כי משתמשי טאבלטים שיגשו לאפלקיציות בחנות Play יקבלו אזהרה לגבי יישומים שאינם תואמים למסכים גדולים - כולל סמארטפונים מתקפלים. בינתיים, עד להכרזה הרשמית בשנה הבאה, הגרסה זמינה למפתחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully