וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס של חצי מיליון דולר: תחרות היזמים של המזרח התיכון יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 10:21

זיו אבירם, יזם התחרות: "לפנינו הזדמנות חסרת תקדים - לחבר את מדינות המזרח התיכון באמצעות עשייה משותפת בתחומי החדשנות". כך תוכלו להירשם לתחרות

יזמים. ShutterStock
יזמים/ShutterStock

קרן משפחת אבירם, שהוקמה על ידי היזם זיו אבירם ובני משפחתו, והמגזין הבינלאומי Forbes השיקו הבוקר (שני) את "Aviram Awards - Tech For Humanity", תחרות שנתית לאיתור מיזמים משני מציאות באזור.

הפרס בתחרות יוענק למיזמים ורעיונות פורצי דרך, שחרטו על דגלם תרומה לאנושות באמצעות טכנולוגיה וחדשנות. שיאה של התחרות בגמר שיערך בחודש מרץ 2022 בדובאי, שם יעמדו לראשונה על במה אחת יזמים ויזמות מרחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה.

מדובר בתחרות ראשונה מסוגה, הפונה לקהל ייחודי - יזמים ויזמות מרחבי המזרח התיכון - ישראל, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו, מצרים, ערב הסעודית, ירדן ועוד. חבר שופטים הכולל נציגים ממדינות אלו, יבחר את המיזם המנצח. במסגרת תהליך האיתור, יבחרו 15 מיזמים מרחבי המזרח התיכון, שישתתפו בסמינר מקצועי בו יציגו את המיזמים והרעיונות. מתוכם יבחרו חמישה מיזמים, שיעלו לאירוע הגמר בדובאי.

המיזם המנצח, כזה שבבסיסו עומדת תרומה לאנושות, יזכה בפרס כספי בסכום של חצי מיליון דולר, ליווי מקצועי של זיו אבירם ומנטורים בעלי שם, וכן לליווי תקשורתי של המגזין הכלכלי המוביל בעולם Forbes. למיזם הזוכה במקום השני יוענק פרס בסכום של 100 אלף דולר, ופרס של 50 אלף דולר לזוכה במקום השלישי .

זיו אבירם. אוהד רומנו,
זיו אבירם/אוהד רומנו

"לאורך שנים רבות של עשייה נוכחתי לגלות את הכוח האדיר של שילוב בין עסקים וטכנולוגיה לבין עשיית הטוב", אומר זיו אבירם. "הקמנו את קרן משפחת אבירם כדי לרתום את הכוחות האלה, להשפעה אמיתית על מציאות החיים בישראל ובאזור. השנה האחרונה הציבה אותנו בפני הזדמנות חסרת תקדים - לחבר, הלכה למעשה, את ישראל ומדינות המזרח התיכון באמצעות עשייה משותפת בתחומי היזמות והחדשנות. אני נרגש לצאת למסע הזה עם משפחתי, ולאתר את המיזם הבא שיהווה תרומה לאנושות ולמציאות החיים במזרח התיכון".

"לנו ב-Forbes יש היסטוריה ארוכה שבסיסה לחגוג את הכוח של יזמות כדי לפתור חלק מהאתגרים הבוערים בתחומי החברה והסביבה, לכן אנחנו נרגשים לחבור לקרן משפחת אבירם, ולשים זרקור על הדור החדש של מיזמי החדשנות במזרח התיכון וצפון אפריקה", מסר רנדל ליין, העורך הראשי של מגזין Forbes. "ישראל היא כבר כעת חממה גלובלית של פעילות יזמית, אך יש פוטנציאל שטרם ממומש בתחום זה ברחבי המזרח התיכון, שרק ממתין להיחשף ולהתפתח".

יזמות ויזמים? מוזמנים להירשם באתר התחרות

  • עוד באותו נושא:
  • זיו אבירם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully