וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: סדרת ה-Galaxy S22 תגיע לחנויות בחודש פברואר

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 8:58

אירוע ההכרזה של סמסונג, בו היא תכריז על סדרת מכשירי הדגל הבאים שלה, עשוי להתקיים בתחילת השנה הבאה. עם זאת, יש דיווח שטוען שאולי נראה את הדגמים החדשים מעט מוקדם יותר. כל הפרטים

בשונה מעט משנים קודמות, על אף שאנחנו נמצאים כשלושה חודשים מאירוע ההכרזה של סמסונג, עד כה לא נחשפו יותר מדי פרטים אודות סדרת הדגל הבאה של החברה - ה-Galaxy S22. עתה, דיווח חדש המגיע אלינו מאתר SamMobile, מעיד על כך שמכשירי הדגל הבאים יגיעו לחנויות בחודש פברואר 2022.

ההדלפה של פרוסר מתיישבת היטב גם עם הדיווח של היוטיובר והמדליף הידוע ג'ון פרוסר (Jon Prosser), שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כי ההשקה הרשמית של סדרת ה-Galaxy S22 תהיה בחודש פברואר.

עם זאת, הדלפה אחרת שמגיעה מ-Ice Universe - מדליף מובייל שדיווחיו הוכיחו עצמם כנכונים ומדויקים בשנים האחרונות, טוען דווקא כי ענקית הטכנולוגיה לא תחכה לפברואר, ואנחנו עשויים לראות את המכשירים בחנויות כבר בחודש ינואר הקרוב.

מה אנחנו כן יודעים?

על פי הדלפה שהגיעה לאחרונה מהמדליף OnLeaks, נראה כי דגם הפרימיום, ה-Galaxy S22 Ultra, יגיע עם שוליים שטוחים וישלב את גומחת העט בגוף המכשיר - ובעצם יחליף את סדרת ה-Note. כמו כן, המסך הוא מסך 6.8 קמור, ואין סיבה לחשוב שלא יהיה מדובר במסך AMOLED עם קצב רענון גבוה, בדומה לדגמים המשווקים כיום.

Galaxy S22 Ultra. onleaks,
Galaxy S22 Ultra/onleaks

בניגוד למקובל כיום, הדגמים מראים כי השטח הייעודי לעדשות חתוך במדוייק על פי צורתן במקום ריבוע או מלבן גדול כמשטח כמקובל ברוב הטלפונים כיום (גם האייפון 13 שיצא השבוע לעולם). עוד ניתן לראות מההדלפות שסמסונג תלך על מערך מצלמות מרובע, וניכר שאחד מהחיישנים הוא עדשת פריסקופ, כמו שראינו במכשירי האולטרה מהדורות האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully