וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הכריזה על ג'ינס מיוחד לסמארטפון ב-1,100 דולר

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 10:11

לא רק סמארטפונים ואוזניות: ענקית הטכנולוגיה הכריזה על מכנסי ג'ינס מיוחדים עם כיס קטן שישווקו עם המכשיר המתקפל החדש שלה - Galaxy Z Flip 3. לדברי החברה הכיסים המוכרים "תופסים יותר מדי מקום ולא אופנתיים"

המכנסיים של סמסונג. סמסונג,
המכנסיים של סמסונג/סמסונג

סמסונג אוסטרליה, בשיתוף עם אחד ממותגי הג'ינס האהובים ביותר ביבשת, Dr Denim, הכריזו על Z Flip Pocket Denim - מהדורה מוגבלת של מכנסי ג'ינס עם כיס קטן התואם למימדיו של הסמארטפון המתקפל החדש שלה - Galaxy Z Flip 3.

בהודעה לעיתונות סמסונג שואלת "מי צריך כיסים גדולים" ומסבירה שהחליטה להסיר אותם כי "הם תופסים יותר מדי מקום", "לא אופנתיים" ומשום ש"הטלפונים החדשים מחליקים בתוכם". כפי שניתן להבחין בתמונות, הכיסים האחוריים נעלמו לחלוטין, בעוד ששני הכיסים הקדמיים עוצבו בהתאם לגודל הסמארטפון של החברה, ומעליהם תפור לוגו ה-Z של מותג המתקפלים של החברה.

ויש גם פרסומת:

רוצים לרכוש? המכנסיים של סמסונג ו-Dr Denim זמינים לרכישה ב-1,100 דולר, באוסטרליה בלבד, עם מלאי מצומצם של 450 יחידות לגברים ולנשים. במחיר הגבוה תקבלו גם את ה-Galaxy Z Flip 3, מה שהופך את הרכישה למשתלמת יותר. יחד עם זאת, מדובר במהדורה מוגבלת שעשויה להעלות את ערך המוצר בעתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully