וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגלו אם המידע שלכם דלף במתקפת הסייבר

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 14:55

פרטים של יותר ממיליון ישראלים דלפו במתקפת הסייבר האיראנית על חברת השרתים CyberServe. כעת, הנתונים צורפו לאתר ותיק שמרכז נתונים על מאגרי מידע שנפרצו, ויאפשר לכם לבדוק - באופן אישי ומאובטח - אם השם שלכם ברשימה. כך זה עובד

מתקפת סייבר. ShutterStock
מתקפת סייבר/ShutterStock

פרסום מאגרי הנתונים מאתר ההיכרויות אטרף ומכון מור - שכוללים יותר ממיליון רשומות של אזרחים ישראלים - נחשב לפי מומחים בעולם הסייבר לאחת הפגיעות החמורות בפרטיות ב-15 השנים האחרונות. חוששים שגם אתם בפנים? האתר Have I Been Pwned (האם פרצו אלי?) יעזור לכם לבדוק.

במה מדובר? Have I Been Pwned הוא אתר המאפשר לכם לסרוק את כתובת המייל שלכם ולגלות אם היא דלפה במסגרת פרצות אבטחה. מיי ברוקס-קמפלר, מומחית סייבר ומייסדת קהילת "בטוחים אונליין" בפייסבוק, פנתה אל טרוי האנט, מייסד האתר, שצירף הבוקר (חמישי) את מאגרי המידע שדלפו במתקפת הסייבר על CyberServe.

אל דאגה, תצטרכו לעבור תהליך אימות סודי כדי לקבל המידע. "ריכזנו את כלל כתובות המייל שזוהו מכל אירוע CyberServe והכנסנו אותם למאגר של Have I Been Pwned", מספרת ברוקס-קמפלר בשיחה עם וואלה! טכנולוגיה".

כתובת המייל שלכם ברשימה. וואלה! טכנולוגיה
המייל שלכם ברשימה? זו ההודעה שתופיע לכם/וואלה! טכנולוגיה

"בשל רגישות הנתונים ומחשש לשימוש זדוני במידע, כלל הכתובות שדלפו באירוע, 1,107,034, סווגו כמשויכות לדליפה רגישה, כך שלא ניתן לקבל תוצאות בחיפוש רגיל באתר, אלא יש להירשם לשירות ההתרעות של האתר ואז מתקבל דו"ח מלא".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כך תבדקו אם המידע שלכם הודלף:

  • כנסו לאתר - לחצו כאן
  • הזינו את כתובת המייל שלכם
  • לאחר מכן - אמתו את הזהות שלכם בהודעה שתקבלו לתיבת הדואר
  • לאחר לחיצה על הלינק תקבלו מידע על כל השירותים בהם הפרטים שלכם נחשפו

הכתובת שלכם נמצאת ברשימה?

כדאי להפעיל מנגנון אימות דו-שלבי על כל החשבונות החשובים שלכם - כמו פייסבוק, אינסטגרם ואימייל. זה נועד להבטיח שלא יצליחו להכנס אליהן באמצעות אחד המידעים שנמצא במאגר. כמו כן, כדאי להחליף את הסיסמה.

  • עוד באותו נושא:
  • אטרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully