וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חושפת: כך ייראה ה-Galaxy S22 Ultra

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 8:44

מחכים לסדרת הדגל הבאה של סמסונג? הדלפה חדשה מציגה את העיצוב המלא של דגם הפרימיום הבא של החברה. עם זאת, יש לנו בשורות רעות למעריצי סדרת ה-Note. כל הפרטים

Galaxy S22 Ultra. FrontPageTech,
Galaxy S22 Ultra/FrontPageTech

עצם העובדה שהשנה בינתיים לא זכינו לראות דגם חדש בסדרת ה-Note מסמסונג (קרי, Note 21), מעידה על האפשרות שסמסונג נפרדה באופן סופי מהסדרה ותבלע אותה אל תוך סדרת ה-S הראשית. עתה, הדלפה חדשה באתר FrontPageTech, חושפת לכאורה תמונה אמיתית של ה-Galaxy S22 Ultra.

אין ספק שמקור ההשראה ל-S22 אולטרה היא סדרת ה-Note. כמו בהדלפות קודמות, גם כאן מדובר במכשיר עם קצוות שטוחים, כמו גם ניתן לראות בבירור את גומחת העט בחלקו התחתון של המכשיר. חלקו הקדמי - כולל ה"חור" עבור מצלמת הסלפי - מזכיר את המראה המוכר שמלווה את סדרת הדגל של סמסונג.

Galaxy S22 Ultra. FrontPageTech,
Galaxy S22 Ultra/FrontPageTech
Galaxy S22 Ultra. FrontPageTech,
Galaxy S22 Ultra. מערך צילום חדש/FrontPageTech

עם זאת, כפי שניתן להבחין בצילומים, השינוי העיצובי העיקרי נמצא ב-Galaxy S22 Ultra נמצא בחלקו האחורי, כאשר העדשות ממוקמות בנפרד זו מזו ואינן נמצאות בתון ריבוע או מלבן גדול כמקובל ברוב הטלפונים כיום.

באשר לזמינות מכשיר הדגל החדש של סמסונג, על פי FrontPageTech, אירוע ההכרזה צפוי להתקיים ב-8 בפברואר, וההשקה לחנויות תהיה 10 ימים לאחר מכן - ב-18 בפברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully