וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בנטפליקס: חברת yes הכריזה על כמה חידושים

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 12:14

שירות הטלוויזיה מבוסס האינטרנט של החברה מקבל שורה שדרוגים - בהם אפשרות ליצירת פרופילים אישיים ואפליקציה חדשה למובייל. "במהלך 2022 תהפוך yes לחברת הטלוויזיה ב -IP הגדולה בישראל"

הממשק החדש של yes+. yes,
הממשק החדש של yes+/yes

חברת yes הודיעה הבוקר (שני) על שורה חידושים שיעשו את דרכם לממשק המשתמש של לקוחות yes plus - שירות הטלוויזיה שלה מבוסס האינטרנט, ובראשם האפשרות ליצור פרופילי צפייה אישיים לכל משתמש.

הפיצ'ר החדש, המכונה myTV, ייאפשר ליצור עד 6 פרופילים שונים - בדומה לנטפליקס - כאשר בכל פרופיל המשתמש יוכל להגדיר את התוכן האהוב, כולל המשך צפייה אישי של תכני VOD, רשימת צפייה ורשימה אישית של הערוצים המועדפים.

כמו כן, yes תאפשר ליצור גם פרופיל לקהל הבוגר, פרופיל לילדים ונוער - tweens, האפשר להם לצפות בתכנים המותאמים לגילם וגם מאפשר גישה בטוחה ונוחה לערוצים ולתוכניות רלוונטים באזור המבוגרים (תכני ספורט ופריים טיים), לצד פרופיל לקטנטנים - עם ממשק המותאם לפעוטות ולילדי הגן.

ממחקר שערכה yes עולה כי 83 אחוזים מהמשיבים היו מעוניינים שממשק הטלוויזיה יהיה מסודר עבורם באופן מותאם ואישי, 82 אחוזים היו מעוניינים שחווית הזפזופ והמעבר בין הערוצים בשירות הטלוויזיה יהיו נוחים יותר ו-81 אחוזים היו רוצים שממשק הטלוויזיה שלהם יכיר את דפוסי השימוש ויתאים עצמו אליהם.

"במהלך 2022 תהפוך yes לחברת הטלוויזיה ב -IP הגדולה בישראל כחלק מהמהלך האסטרטגי עליו הודענו לפני כשנתיים של מעבר מלא לשידורים על גבי רשת האינטרנט", אמר סמנכ"ל השיווק של yes, פלאפון ובזק בינלאומי. "הדבר מחייב אותנו להמשיך ליצור, לחדש ולהציג פתרונות טכנולוגיים שמשדרגים את איכות הצפייה. הפיתוחים המוצגים היום יאפשרו חוויה פרסונאלית, מותאמת ונוחה יותר לצופים".

יס פלוס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
יס פלוס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חידושים נוספים

בחברה הכריזו על חידוש שיאפשר למשתמשים בלחיצת כפתור אחת בשלט לפתוח תפריט פעולות חכם לקיצורי דרך המותאמים לפרופיל המשתמש ולהרגלי הצפייה. התפריט כולל מקלדת עם מספרים שתאפשר מעבר מהיר לכל אחד מ- 140 הערוצים שבממשק, ובכך תשפר משמעותית את חווית הזפזופ, לצד גישה מהירה לערוץ האחרון הנצפה ולשני הערוצים המועדפים של הפרופיל, ביצוע פעולות כמו StartOver, הקלטה ושמירה למועדפים.

בנוסף, yes תשיק אפליקצייה חדשה למובייל ולטאבלט, שתחליף את האפליקציה הקיימת, ותאפשר את המשך חווית הצפייה האישית גם בפלטפורמות נוספות. הממשק החדש יכיל גם את הפרופילים האישיים לצד פיתוחים נוספים ייחודיים למובייל. בין החידושים: אפשרות להורדת תכנים לצפייה בחו"ל או במצב Offline (ללא חיבור לאינטרנט), yes ORIGINAL - איזור מיוחד עם כל הפקות המקור של yes, כולל הצצות למאחורי הקלעים, ראיונות, קטעים מיוחדים ועוד.

כמו כן, החברה הציגה גם ממיר אנדרואיד חדש המותאם לאינטרנט סיבים ולמהירויות גבוהות, בעל מעבד חדש וחזק יותר, וכולל תמיכה ב Wi-Fi 6. הממיר החדש יסופק עם השלט שהושק לאחרונה ובו נוספו לחצני זפזופ למעבר מהיר ונוח בין ערוצים, לחצן MUTE להשתקת הסאונד, לחצן INPUT למעבר פשוט בין הכניסות של הטלוויזיה ולחצני קיצורי דרך לגישה מהירה לאפליקציות ולערוצים המובילים בארץ ובעולם (נטפליקס, אמזון פריים וידאו, רשת, קשת ויוטיוב).

  • עוד באותו נושא:
  • יס
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully