וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביותר מ-12 מדינות: שיתוף פעולה בין Bird ל-Moovit

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 13:49

מעתה, משתמשים באפליקציית התחבורה הציבורית יוכלו לאתר כלים שיתופיים של Bird בסביבתם בזמן אמת, ב-65 ערים שונות. "מטרת המהלך היא ברורה ובהירה - העברת נוסעים מהרכב הפרטי לתחבורה הציבורית"

בירד ומוביט. יחצ,
בירד ומוביט/יחצ

אפליקציית התחבורה הציבורית הישראלית Moovit (מוביט), שנרכשה ב-2020 על ידי אינטל ב-900 מיליון דולר, תציג למשתמשים באירופה ובמזרח התיכון את מיקומם של הקורקינטים השיתופיים של Bird בסביבתם הקרובה בזמן אמת, כחלק משיתוף פעולה בין החברות.

Moovit משרתת יותר ממיליארד משתמשים עירוניים ב-112 מדינות מסביב לעולם, ומציעה את שירותיה במעל ל-1,500 ערים באירופה ובמזרח התיכון. לצד זה, Bird מספקת שירות גלובאלי ביותר מ-350 ערים מסביב לעולם.

בסך הכל, המידע יוצג למשתמשים ב-65 ערים ב-12 מדינות שונות - בהן ישראל, שוודיה, שוויץ, ספרד, גרמניה, צרפת אוסטריה ובריטניה. בנוסף, החברות ישתפו פעולה במחקר ניידות עירונית באזורים האמורים מעלה על מנת להשיג נקודות מבט מקומיות על טרנדים תחבורתיים.

קורקינטים של בירד. עמי סויסה,
קורקינטים של בירד/עמי סויסה

"היכולת להציע דרכי תעבורה אלטרנטיביות על מנת לשנע אנשים ליעדם בקלות היא מרכיב קריטי בכל פלטפורמת ניידות כשירות", אומר יואב מידד, מנהל הפיתוח והשיווק של Moovit. "לכן, אנחנו מתרגשים לשתף פעולה עם Bird. משתמשים יוכלו לשלב מיקרו-ניידות עם תחבורה ציבורית על מנת להנות מהדרכים הכי נוחות להתנייד, במיוחד בערים הפקוקות בעולם."

יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל ומנהל קשרי הממשל של החברה ב-EMEA: "אנחנו שמחים ונרגשים נוכח שיתוף פעולה שיצא לדרך כאן מישראל. מטרת המהלך היא ברורה ובהירה - העברת נוסעים מהרכב הפרטי לתחבורה הציבורית באמצעות היצע אלטרנטיבות שעובדות בסינרגיה האחת עם השנייה."

  • עוד באותו נושא:
  • מוביט
  • bird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully