וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות המשחקים של נטפליקס זמין גם באייפון

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 22:00

זה היה מהיר: ענקית הסטרימינג מאפשרת לבעלי מכשיר iOS לגשת לשירות הגיימינג שלה - ללא תשלום נוסף. כמו באנדרואיד כרגע מדובר בחמישה משחקים ראשונים, אבל בחברה מבטיחים להרחיב את ההיצע

נטפליקס גיימינג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
נטפליקס גיימינג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שבוע לאחר שהמשחקים של נטפליקס הגיעו למשתמשי אנדרואיד, החל מהערב (רביעי) גם משתמשי אייפון יכולים לגשת לשירות הגיימינג שלה. בכך מצטרפת ענקית התוכן לשורה של ענקיות אחרות שכבר מחזיקות שירותי משחקים משלהן, כמו אפל, גוגל, מיקרוסופט ועוד.

בשלב ראשון מוציאה החברה חמישה משחקים: שניים מהם מבוססים על הסדרה המקורית שלה עצמה Stranger Things ועוד Shooting Hoops, Card Blast ו-Teeter Up. המשחקים אמורים להיות זמינים כבר עכשיו לכל מנוי נטפליקס בעל מכשיר iOS, ללא פרסומות או תשלום נוסף.

באפליקציה אמורה להופיע לשונית חדשה - משחקים (במכשיר הפרטי שלנו אחרי עדכון לאפליקציה, היא טרם הופיעה). עם זאת, כן מצאנו את המשחקים להורדה ב-AppStore, כך שאם אתם מאוד רוצים לשחק - הם מחכים לכם.

באופן מכוון, המשחקים לא יהיו זמינים בפרופילי ילדים, ואם הגדרתם בקרת הורים יהיה צורך בקוד גם כדי לגשת למשחקים. כמו כן, חלק מהמשחקים אמנם דורשים חיבור לרשת, אבל חלקם יהיו גם זמינים למשחק ללא חיבור רשת, למי שנמצא במטוס או באזורים ללא קליטה.

מייק ורדו, סגן הנשיא של נטפליקס, הבטיח בפוסט בשבוע שעבר שעם הזמן יתרחב ההיצע, כך שכל אחד יוכל למצוא בשירות המשחקים של נטפליקס משהו לטעמו או טעמה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully