וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין טיים: טכנולוגיה ישראלית נבחרה לרשימת 100 ההמצאות הטובות ביותר

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 8:19

הפיתוח הישראלי המסייע למתמודדים עם קשיי קריאה ודיסלקציה ופותח על ידי חברת אורקם - נבחר על ידי המגזין היוקרתי לרשימת ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2021. "מעריכים מאוד את ההכרה בטכנולוגיה כפתרון קריאה פורץ דרך שבכוחו לשנות את חייהם של אנשים"

OrCam Read. OrCam,
OrCam Read/OrCam

גאווה ישראלית: OrCam Read (אורקם ריד) המסייע למתמודדים עם קשיי קריאה ודיסלקציה ופותח כל ידי חברת אורקם הישראלית - נבחר על ידי מגזין TIME היוקרתי לרשימת ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2021, תחת קטגוריית "נגישות". את החברה ייסדו פרופ' אמנון שעשוע ושותפו זיו אבירם, מייסדי מובילאיי.

בכל שנה בוחר המגזין את רשימת 100 ההמצאות המשמעותיות והחשובות ביותר, הפותרות בעיות מורכבות בדרכים יצירתיות, והופכות את העולם למקום טוב יותר. זו הפעם השניה בשלוש שנים שפיתוח מהפכני של חברת אורקם הישראלית זוכה להיכנס לרשימה היוקרתית .

מדובר בטכנולוגיה חדשנית המסייעת למתמודדים עם קשיי קריאה ודיסלקציה. OrCam Read הינו מכשיר קריאה דיגיטלי ראשון מסוגו המנצל את טכנולוגיית ה-AI פורצת הדרך של OrCam, כשבלחיצת כפתור מקריא טקסט דיגיטלי או מודפס, מספר, מחשב נייד או מכשיר סלולרי ללא כל צורך בחיבור לרשת או לענן, כך שהמכשיר מעבד טקסט במהירות, וללא חשש לפרטיות.

מכשיר ה-OrCam Read הינו מכשיר העזר לקריאה היחיד מסוגו בעולם שיכול לסרוק ולהקריא עמודים שלמים של טקסט או מידע ממסך. לתלמידים רבים ברחבי העולם המתמודדים עם קשיי קריאה ודיסלקציה, מכשיר ה- OrCam Read מעניק עצמאות בלימודים ובכל סביבה אחרת ללא תלות באדם אחר.

OrCam Read. OrCam,
היחיד מסוגו בעולם שיכול לסרוק ולהקריא עמודים שלמים של טקסט. OrCam Read/OrCam

המכשיר אף מסייע לקהל בוגר המתמודד עם קשיי קריאה ופותח עבורו דלת למשרות המצריכות קריאת טקסטים - משרות שעד היום היו סגורות בפניו. בין אם זה לתחביבים, עבודה או לימודים, ניתן להשתמש במכשיר בכל מקום, הוא קל ונח לשימוש ומסייע למתקשים בקריאה למקסם את הפוטנציאל שלהם.
המכשיר זמין במגוון שפות: עברית, אנגלית, ערבית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, יפנית סינית ועוד.

כדי להרכיב את רשימת ההמצאות הטובות ביותר של Time, אוסף צוות המגזין מועמדויות ממגוון רחב של תחומים ובהם נגישות, בינה מלאכותית, מציאות מדומה, חינוך ועוד. המועמדויות השונות נבחנות על פי שורה של קריטריונים ובהם מקוריות, יעילות, אמביציה והשפעה. התוצאה: 100 המצאות פורצות דרך שמשנות ומאתגרות את האופן בו אנו חיים, עובדים, וחושבים.

"אנחנו גאים ונרגשים מהבחירה של מגזין TIME את ה-OrCam Read לרשימת ההמצאות החשובות ביותר לשנת 2021, ומעריכים מאוד את ההכרה בטכנולוגיה כפתרון קריאה פורץ דרך שבכוחו לשנות את חייהם של אנשים", מסרו פרופ' אמנון שעשוע ושותפו זיו אבירם, מייסדי אורקם. "יעודה של אורקם מיומה הראשון הוא לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית לשמש כעוזר אישי המלווה באופן צמוד אנשים עיוורים, לקויי ראייה, הסובלים מלקויות קריאה או דיסלקציה - ומשפר את איכות חייהם . נמשיך ולפעול לאורו של חזון זה".

  • עוד באותו נושא:
  • אורקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully