וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ההייטק חגגו - המלצרים באירוע שימשו כחפץ

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 8:51

בלי פנים וללא רגשות: בחברת סטארט-אפ ישראלית התגאו באירוע מיוחד שארגנו לעובדים, בזמן שהמלצרים באירוע שימשו כמחזיקים אנושיים לכוסות של האורחים. ארגון "קו לעובד": "התמונה שחברת האירועים פרסמה בגאווה ברשת החברתית הינה מקור לבושה יותר מלכל דבר אחר"

הפוסט של Salt Security. צילום מסך,
הפוסט שפורסם בפייסבוק של חברת האירועים/צילום מסך

חברת הסייבר הישראלית ה-Salt Security ארגנה לעובדים אירוע חגיגי - ועל הדרך החליטה לעשות שימוש מזלזל במלצרים באירוע, שהפכו מבני אדם לחפץ - כמחזיקי כוסות שמסתתרים בתוך קופסת קרטון גדולה.

בפוסט שעלה לעמוד הפייסבוק של חברת ההפקות MPlive Event - והצליח לספוג לא מעט ביקורת במקביל גם בטוויטר הרשמי של חברת ההייטק, פורסמו תמונות מהאירוע ובו נראים ידיהם של המלצרים יוצאות מתוך חור, כשהם עוטים כפפה לבנה. בתמונה אחרת, נראים זוג אורחים באירוע כשהם מחייכים בזמן שהידיים מחזיקות להם הכוסות.

"החברים ב-Salt Security החליטו שצריך לעצור לרגע ולהודות לצוות על העבודה הקשה", נכתב בפוסט של חברת ההפקה. "העובדים ובני.ות הזוג הגיעו למסיבת מלח (כן, זה הקונספט) משוגעת, עם אוכל מוגזם, בר שמפניות פנסי ומסיבה ענקית עם מרסדס בנד".

בארגון "קו לעובד" התייחסו לפרסום ומסרו לוואלה! טכנולוגיה כי "התמונה שחברת האירועים פרסמה בגאווה ברשת החברתית הינה מקור לבושה יותר מלכל דבר אחר. בזמן שחברת ההייטק ששכרה את שירותיה של חברת האירועים, ביקשה לשמחה את עובדיה ובני זוגיהם, היא הפכה עובדים אחרים, של חברת האירועים, לחפץ, ותו לא".

עוד הוסיפו בארגון כי "נטולי פנים, מבט, רגשות. רק מתקן להחזקת כוסות ותו לא. חפצים, לא בני אדם, שאין צורך לדעת מהן זכויותיהם, מה הם חשים. לצערנו תופעה זו של התייחסות לעובדים כסחורה מייצגת מגזרים רבים מדי בשוק העבודה הישראלי".

בארגון "כוח לעובדים" מסרו כי "תמונה אחת משקפת נאמנה את מעמדם של מאות אלפי עובדים שקופים בישראל. גם מול חברות פרטיות אך חמור עוד יותר- מול המדינה. עובדים לא זקוקים לגחמות של מעסיקים שבנו את עצמם 'בעשר אצבעות' , אלא לקחת את גורלם בידם ולהפוך לעובדים עם פנים שמות וזכויות באמצעות התאגדות עובדים".

בחברת Salt Security מסרו בתגובה:

"כל הנאמר בכתבה מנותק לחלוטין ממה שהיה בפועל בשטח. חברת הפקת של האירוע החליטו לעשות גימיק לכבוד חג ליל כל הקדושין (הלוואין) שהיה באותו סוף השבוע, ו"להפחיד" את האנשים בכניסה בתחילת האירוע עם הגשת משקה באופן מפתיע שיוצא מהקיר ברוח החג. ממש לא מדובר במחזיק כוסות לאף אחד. גם לא מדובר במלצרים שעבדו באולם, אלא בחלק מהצוות הפקה שהגה את הרעיון מלכתחילה וגם היו אלו שהגישו את המשקאות בפועל. מדובר בסך הכל בגימיק לפתיחת הארוע שנמשך כמה דקות. העובדים מטעם חברת ההפקה שהשתתפו צחקו עם האורחים הנכנסים ש"נבהלו" מעט, והכל היה ברוח מאוד טובה. אנחנו מצרים על זה שמנסים בצורה מעוותת מאוד להוציא את התמונה מההקשר".

בחברת ההפקות MPlive Event בחרו שלא להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully