וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו צ'יז: אינסטגרם תצלם אתכם כדי להילחם בבוטים

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 11:25

על פי דיווחים ברשת, החברה החלה לאמת חשבונות באמצעות צילום סלפי-וידאו ממספר זוויות. המטרה: להילחם בפרופילים מזויפים ברשת החברתית, שיכולים להשאיר הודעות ספאם ולנפח את ספירת הלייקים או העוקבים באופן מלאכותי

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

מוטב מאוחר מאשר אף פעם: כחלק מתכונה חדשה אותה היא בוחנת, אינסטגרם החלה לבקש ממשתמשים לצלם את פניהם בווידאו ממספר זוויות על מנת לוודא שהם אדם אמיתי - כך עולה מדיווח של מאט (Matt Navarra), יועץ מוכר בתחום הרשתות החברתיות.

הרשת החברתית נאבקת זמן רב בחשבונות בוטים, שיכולים להשאיר הודעות ספאם, להטריד אנשים, או לשמש לניפוח מלאכותי של ספירת הלייקים או העוקבים. עתה, נראה שמטא (פייסבוק לשעבר) בוחנת את התכונה הזו כדי לבדוק את יעילותה ובכך לרסן את השכיחות של בוטים על הפלטפורמה.

לפי דיווח באתר XDA Developers, החברה החלה לבדוק את התכונה בשנה שעברה אך נתקלה בבעיות טכניות. משתמשים שנדרשו לאמת החשבון על ידי צילום סלפי-וידאו מדווחים שבחלון העזרה מודגש כי המצלמה סורקת את הפנים מכל הזוויות.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כמו כן, אינסטגרם פרסמה בטוויטר כי בעת זיהוי פעילות חשודה של חשבון - כגון מעקב מהיר אחרי המון פרופילים, ניתן יהיה לדרוש מהם לבצע צילום וידאו של פניהם. בנוסף, באינסטגרם הדגישו כי התכונה לא משתמשת בטכנולוגיית זיהוי פנים, והדגישה כי צוותים של החברה בודקים את הסרטונים.

כזכור, בחודש בתחילת הודיע מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, כי הרשת החברתית תפסיק להשתמש במנגנון זיהוי פנים בתמונות ובסרטונים ואף תמחק מהמערכות יותר ממיליארד תמונות פנים שנסרקו.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully