וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל עושה איקאה: תמכור לכם חלקים לאייפון כדי שתתקנו אותו בעצמכם

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 2:11

זו לא בדיחה: ענקית הטכנולוגיה הודיעה בהפתעה כי תמכור יותר מ-200 חלקי חילוף מקוריים - ותאפשר למשתמשים לתקן את האייפון בבית באופן עצמאי. תחילה, התוכנית תצא לדרך בארה"ב בלבד. עם זאת, יש כוכבית

אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 13 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אמיתי לגמרי: אפל הודיעה הלילה (רביעי) כי תחל למכור חלקי חילוף מקוריים וכלי עבודה ייעודים שיאפשרו למשתמשים לתקן את האייפון באופן עצמאי לחלוטין. לדברי ענקית הטכנולוגיה, התוכנית - המכונה Self Service Repair (שירות תיקון עצמי) - תאפשר למשתמשים להזמין יותר מ-200 חלקים שונים, אליהם היא תצרף מדריכים רשמיים וברורים.

התוכנית תצא לדרך בתחילת 2022, תחילה בארה"ב, ובשלב הראשוני אפל תספק את הרכיבים הפופולרים ביותר - מצלמות, מסכים וסוללות - לסדרות האייפון 12 ו-13. בהמשך החברה מתכננת להוסיף תמיכה במוצרים נוספים, בהם מחשבי Mac המבוססים על מעבד M1.

אייפון 12. ShutterStock
תחילה תספק אפל חלפים לדגמי אייפון 12 ו-13/ShutterStock

עם זאת, מדובר בבשורה עם כוכבית, שכן לדברי אפל הדרך הטובה ביותר לתקן את המכשיר היא על ידי טכנאים עם ידע וניסיון. "עבור הרוב המכריע של הלקוחות, ביקור אצל ספק תיקונים מקצועי עם טכנאים מוסמכים המשתמשים בחלקים מקוריים של אפל היא הדרך הבטוחה והאמינה ביותר", נכתב בהודעה הרשמית. לצד זה, החברה לא הסבירה אם התיקון העצמי עשוי לבטל את אחריות היצרן.

נוסף על כך, החברה ממשיכה עם ערכי הקיימות ורשימת המסרים בהם היא דוגלת, והודיעה כי לקוחות שהצליחו לתקן את המכשיר ויחזירו את החלקים המשומשים יקבלו זיכוי לרכישה הבאה שלהם באפל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אייפון 12. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
תוכלו לתקן את המכשיר בלי להגיע לחנות/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מדובר בצעד מאוד לא שגרתי שהצליח להפתיע רבים, שכן עד כה המדיניות של אפל הייתה מחמירה מאוד בכל הנוגע לתיקונים על ידי גורמים שאינם מוסמכים. כך למשל, לאחרונה נחשף כי משתמשים שיחליפו מסך לאייפון 13 במעבדה לא מורשית לא יוכלו להשתמש עוד במנגנון זיהוי הפנים (FaceID).

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully