וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטוריז קצרים לכם? שינוי גדול הגיע לאינסטגרם

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 10:22

החל מסוף השבוע מאפשרת הרשת החברתית לפרסם סטורי ארוך יותר - בלי לחלק אותו לקטעים. בנוסף, מעתה משתמשים בפלטפורמה יכולים למחוק תמונה בודדת מתוך מקבץ תמונות שפורסמו כפוסט. כך זה עובד

מכורים לאינסטגרם? תתרגלו למהפך: הרשת החברתית עדכנה בסוף השבוע את האפליקציה ומאפשרת כעת לפרסם סטורי בודד באורך של עד 60 שניות - במקום 15 שניות. בהודעה למשתמשים נכתב: "סרטון באורך של עד 60 שניות לא יחולק יותר לקטעים".

לצד זה הודיע מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, כי מעתה ניתן יהיה למחוק תמונה או סרטון בודדים מתוך קרוסלה - מקבץ תמונות או סרטונים שפורסמו כפוסט. כידוע, הרשת החברתית מאפשרת למשתמשים לפרסם עד 10 תכנים בפוסט בודד, בהם ניתן לדפדף על ידי החלקה הצידה.

כיצד תוכלו למחוק תמונה? כנסו לפוסט הספציפי שאתם רוצים לערוך, לחצו על פתור התפריט (סמל שלוש הנקודות) ולאחר מכן על כפתור העריכה. בשלב זה, החליקו אל התמונה או הסרטון שתרצו להסיר והקישו על סמל המחיקה (אייקון של פח).

מנכ"ל הרשת החברתית אף הודה כי "מדובר במשהו שאינסטגרם הייתה צריכה להוסיף כבר לפני זמן רב". התכונה זמינה תחילה למשתמשי iOS בלבד, ובזמו הקרוב גם למערכת ההפעלה אנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully