וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג תחל לייבא את מוצרי NOTHING לישראל

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 13:27

מאחורי המותג הצעיר והמבוקש עומד קארל פיי, מייסד ענקית הטכנולוגיה הסינית וואן פלוס. המוצרים הראשונים יגיעו לארץ במהלך חודש דצמבר. "המשימה היא לשבור מחסומים בין אנשים לטכנולוגיה כדי ליצור עתיד דיגיטלי טוב יותר"

NOTHING. NOTHING,
NOTHING/NOTHING

רשת באג הודיעה היום (שני) כי תחל לייבא לישראל במהלך חודש דצמבר את מותג NOTHING של מייסד וואן פלוס (OnePlus), קארל פיי. לאחרונה הכריזה החברה על שיתוף פעולה ארוך טווח עם יצרנית השבבים קוואלקום, ובחודש אוגוסט האחרון הושק המוצר הראשון - אוזניות שקופות בשום Nothing Ear (1).

"המשימה של NOTHING היא לשבור מחסומים בין אנשים לטכנולוגיה כדי ליצור עתיד דיגיטלי טוב יותר. אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה הטובה ביותר היא יפה, אך יחד עם זאת טבעית ואינטואיטיבית לשימוש. כשהיא מתקדמת מספיק, מתמזגת עם הרקע ומרגישה כאילו כלום", אמר פיי בהצהרה כאשר הכריז על NOTHING בפברואר האחרון.

היזם השבדי יליד סין קארל פיי, הקים את המיזם הטכנולוגי Nothing בלונדון וגייס 15 מיליון דולר מימון בהובלת GV (לשעבר Google Ventures) מבית אלפא-בית, זאת לאחר שקבל מימון התחלתי של 7 מיליון דולר מקבוצת משקיעים בולטים כולל ממציא האייפוד טוני פאדל, מייסד-שותף של Twitch קווין לין, מנכ"ל Reddit, סטיב האפמן, מייסד ומנכ"ל PCH ליאם קייסי, היוטיובר הבולט קייסי נייסטאט, מנכ"ל Product Hunt, ג'וש באקלי ומייסד Web Summit, פאדי קוסגרייב.

Nothing. ShutterStock
Nothing/ShutterStock

"ההשקה המוצלחת של המוצר הראשון שלנו Ear(1), הוכיחה שיש מקום למותג חדש ולאתגר את הדמיון. למשתמשים מגיע מוצרים טובים יותר שהם פשוטים יותר לשימוש, נגישים ועם זאת נראים מדהים", אמר קארל פיי וציין כי "קישוריות חלקה היא חשיבות עליונה להשגת החזון שלנו לעתיד ללא מחסומים בין אנשים לטכנולוגיה. אנו מצפים לעבוד לצד קוואלקום טכנולוגיות והמשקיעים האסטרטגיים שלנו כדי להשיג את שלב הצמיחה הבא של Nothing".

  • עוד באותו נושא:
  • Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully