וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחטפתי על ידי חייזרים שגנבו לי ביציות - ויש לי הוכחות"

29.11.2021 / 0:20

שיירה לומירה העלתה סירטונים ויראליים לטיקטוק עם סיפור מהפנט בו היא טוענת שיש לה הוכחה על גופה לקיומם של החייזרים: "יש לי צלקות בשחלות מהתהליך שעברתי"

האישה שטוענת שנחטפה על ידי חוצנים - ויש לה הוכחות/@sheerarejoice

האם אתם מאמינים בקיומם של חייזרים? זו שאלה שהרבה אנשים מהרהרים בה - אבל עכשיו, אישה אחת טוענת שיש לה 'הוכחה' על גופה שהם אמיתיים.

שיירה לומירה ריג'וייס העלתה סרטון ויראלי שצבר מעל 4 מיליון צפיות ובו היא טוענת שהיא "נלקחה בידי יישות חוצנית", ושהיא יכולה להוכיח את זה. לדבריה אף אחד לא האמין לה שהיא נחטפה ונלקחו ממנה ביציות, אבל כעת יש לה הוכחות לכך כיוון שהיא עברה אולטרסאונד שהראה שיש לה "צלקות בשחלות מהסרת ביציות". היא כתבה בסרטון: "לא, מעולם לא הסרתי את הביציות שלי מרצוני החופשי. לצורך הקשר - הם לקחו 3 מהביציות שלי".

צופים סקפטים רבים הגיבו בזלזול לסרטון שלה שלה, כולל מישהו שטען שהוא טכנאי אולטרסאונד שכתב: "אין כזה דבר הצטלקות כתוצאה מהסרת ביציות".

בתגובה היא פרסמה ארבעה סרטונים שבהם פירטה על "החטיפה החייזרית" שעברה לכאורה.

צפו בה מספרת על החוויה שלה

שיירה טוענת שיש לה צלקות בשחלות כיוון שחייזרים קצרו ממנה את הביציות (אנשים רבים שמספרים שנחטפו על ידי חייזרים אומרים שעשו עליהם ניסויים רפואיים ורבים מ"החטופים" טוענים שמטרת החייזרים הייתה להסיר מהנשים ביציות ולאסוף מהגברים זרע במטרה להביא לעולם מין היברידי משופר).

היא טוענת שב-2018 היא חוותה שיתוק כאשר היא נרדמה על הספה. "קפאתי ולא הצלחתי להזיז את הגוף שלי. הסתכלתי לעבר הדלת והיא נפתחה. ראיתי שם מעין דמות הולוגרמית שנראית כמו גבר אנושי".

עוד בוואלה!

"חשיפה": נשים מספרות שקיימו יחסי מין עם חייזרים וילדו להם ילדים

לכתבה המלאה

היא טענה שהיא לא הבינה שהוציאו ממנה ביציות, אבל תיארה את התהליך הזה כ"אושר עילאי". היא הסבירה: "פגשתי גבר שאמר לי שיש לי שלושה תינוקות בני כלאיים ושלקחו ממני שלוש ביציות. בהתחלה לא היה לי מושג על זה עד שפגשתי את האיש הזה והאינטואיציה שלי אמרה לי לבטוח בו".

אחרי התקרית הזו, שיירה טוענת שהיא שינתה את השם שלה והפכה להיות מפוכחת: "הפכתי להיות יותר בריאה ולא התפתיתי לגירויים כמו שתייה,עישון וקפאין. התחברתי יותר לטבע ולגוף שלי. חוויתי שינוי עצום ושיניתי לגמרי את השם שלי".

בסרטון האחרון היא סיכמה: "אתם לא חייבים להאמין לי, רק שתדעו שלא כולם חיים במציאות מדעית ויש אנשים שחיים בצורה מאוד רוחנית וכמה חוויות באמת משנות את חייהם של אנשים".

הצופים בתגובות היו חלוקים, כשחלקם אמרו שהיא פשוט חוותה שיתוק שינה וזה טבעי מאוד לחוות הזיות במהלכו, אבל לפחות צופה אחד הזכיר לאחרים: "עד כמה שזה נשמע מופרך - מי אומר שזה לא נכון? היקום הוא מדהים ואנחנו יודעים עליו ממש מעט מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully