וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים סטיקרים? העדכון החדש של וואטסאפ ישמח אתכם

25.11.2021 / 7:35

היכונו להפצצה של סטיקרים מהחברים והמשפחה: אפליקציית המסרים מאפשרת לכל אחד מאיתנו להפוך תמונה למדבקה באמצעות כלי חדש. איך זה עובד? הנה כל הפרטים

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

לא עוד אפליקציות חיצוניות: וואטסאפ שחררה אתמול (רביעי) עדכון חדש שיאפשר לכם ליצור סטיקר באופן עצמאי. החידוש זמין תחילה בגרסת הדפדפן (Web) של אפליקציית המסרים - גם בישראל, והחל משבוע הבא גם ביישום שולחן העבודה.

למעשה, הפיצ'ר החדש מאפשר לכם להפוך כל תמונה קיימת לסטיקר שתוכלו לשלוח לחברים. איך יוצרים אחד כזה? כנסו לוואטסאפ בגרסת הדפדפן ובחרו בחלון שיחה מסוים. לחצו על אייקון האטב (על מנת לצרף קובץ) - הקליקו על "מדבקה", ביחרו את התמונה הרלוונטית לכם - ואז ייפתח בפניכם עורך התמונות.

עתה, בממשק העריכה תוכלו לצרוב (לחתוך) את התמונה בצורה מדויקת בעזרת שני כלים שונים שאולי יהיו לכם מוכרים מאפליקציות אחרות לעריכת סטיקרית. בסוף תוכלו גם לקשקש על הסטיקר, להדביק לו אימוג'י או להוסיף טקסט.

סטיקר בוואטסאפ ישירות מהמחשב. וואלה! טכנולוגיה
סטיקר בוואטסאפ ישירות מהמחשב/וואלה! טכנולוגיה

כידוע, היכולת ליצור מדבקות עצמאיות אינה דבר חדר, שכן גם ב-iOS וגם באנדרואיד קיים מגוון עצום של יישומי צד שלישי - טובים יותר ופחות שעושים עבודה דומה. עם זאת, הממשק החדש של וואטסאפ הופך את התהליך לפשוט, מאובטח ונוח הרבה יותר (החיתוך עם העכבר מדויק באופן משמעותי).

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully