וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת שואבי האבק של neato הגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 15:54

צורה של D לשאיבה בפינות ששואבים אחרים לא מגיעים אליהן, ניווט לייזר LIDAR, מיכל איסוף הגדול בקטגוריה ועד 5 שעות ניקיון בטעינה בודדת: סדרת שואבי האבק החדשים של המותג האמריקני הגיע לארץ ביבוא רשמי. כל הפרטים

neato D10. neato,
neato D10/neato

neato (ניטו) היא חברת שואבי אבק רובוטיים וותיקה מאוד (הוקמה ב- ), שפשוט לא הייתה לה עד כה נוכחות טובה בישראל (אם אתם זוכרים, השואבים שלהם השתתפו במבחן שואבי האבק הרובוטיים הגדול שלנו לפני כמה שנים), אבל זה עומד להשתנות:

במסיבת עיתונאים שערכה אתמול (רביעי) הכריזה ביקונקט (היבואנית של פיליפס, ג'אברה, באנג אנד אולפסן ועוד כמה מותגים גדולים), כי הופכת להיות היבואנית והמפיצה הרשמית של neato בישראל, ואלה בשורות מצוינות.

ביקונקט משיקה כאן את דגמי 2021 של neato, דגמי D8,D9 ו-D10. והאות D היא לא מקרית: neato מתגאה בכך שלשואבים הרובוטיים שלה הם בצורת D, כך שיש להם שתי פינות זוויתיות - מה שמאפשר להם להיצמד לקירות ולנקות לאורכם, בניגוד לשואבים בעלי צורה עגולה.

neato D10. neato,
neato D10/neato

תכונות נוספות שהיו ראשוניות ל-neato כמפתחת הן השימוש בטכנולוגיית לייזר לניווט (LiDAR, אותה טכנולוגיה המשמשת מכוניות אוטונומיות לניווט), במקום מצלמה, ו-neato אף מתגאים בהצפנה חזקה לנתוני המפות שנאספים והקפדה על פרטיות בעלי הרובוטים בכך שהם לעולם לא ישתפו או ימכרו אותם לאף גורם (תזכורת: iRobot בשעתו הסתבכה כשהודיעה שהיא משתפת נתונים של מיפוי בתים עם גוגל ואחרות).

השואבים של neato כמובן מכילים את כל התכונות שהתרגלנו לקבל משואבי אבק רובוטיים מודרניים כמו מיפוי אוטומטי, קירות וירטואליים שאפשר להגדיר באפליקציה, אזורים "מוגבלים לטיסה" עבור הרובוט, תמיכה מלאה בעוזרות קוליות מכל הסוגים, ומצבי ניקוי ייחודיים לניקוי עמוק גם של שיערות חיות מחמד ומשטחים סיביים. עוד מצויידים חלק מהדגמים במסנני HEPA (בדומה למה שראינו בדייסון V15), וזמני פעולה ממושכים של 5 שעות ושטחים רחבים - הודות לטכנולוגיות סוללה מתקדמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
neato. ShutterStock
neato/ShutterStock

על אף ש-neato הוא מותג שלמעשה הולך ראש בראש עם iRobot, המחירים של השואבים הרובוטיים נמוכים מהמתחרים (ובביקונקט מבטיחים שגם האביזרים והחלקים המתכלים כמו מברשות ומסננים יהיו הוגנים): דגם D8 עומד להימכר תמורת 1990 שקלים, מה ששם אותו בתחרות כמעט ישירה עם המותגים הסיניים הזולים יותר, דגם ה-D9, דגם הביניים, יימכר כאן תמורת 2,390 שקלים, ואילו הדגם העילי, D10, יעלה 2,790 שקלים לצרכן.

פורסם במקור במגזין החיבור

  • עוד באותו נושא:
  • Neato

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully