וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפל תוציא משקפי מציאות רבודה ב-2022? כנראה שכן

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 1:55

מצטרפת לטרנד החם של עולם הטכנולוגיה: האנליסט הבכיר מינג צ'י קו חזה עוד במרץ כי אפל עומדת להיכנס לעולמות המציאות הרבודה והמדומה, ועכשיו הוא מוסיף פרטים

אפל. רויטרס
אפל/רויטרס

משקפי המציאות הרבודה (AR) הראשונים של אפל יצאו ברבעון האחרון של 2022, זאת על פי תחזית של האנליסט מינג-צ'י קו. על פי האנליסט, למשקפיים יהיו שני מעבדים, אחד מהם עם "אותו כוח עיבוד כמו ה-M1", ומעבד חלש יותר לעיבוד הנתונים מהחיישנים.

על לפי קו, למשקפיים יהיו בין שישה לשמונה רכיבים אופטיים שיספקו גרפיקה ווידאו בזמן אמת על המשקף. לטענתו, המוצר יגיעם גם שני מסכים זעירים ברזולוציה של 4K מתוצרת סוני. כמו כן, לטענתו יכולת העיבוד של המשקפיים יהיו ברמה של מעבד של מחשב, מה שיאפשר להם לפעול אלחוטית ללא כבלים (כמו משקפי הקווסט של מטא).

Oculus quest 2. יח״צ,
Oculus Quest 2 של מטא/יח״צ

בשעה שיש אפשרות שתמוצב כחלק מהמערכת האקולוגית של מק או של האייפון, קו דווקא סבור שאפל תפתח עבורה מערכת תוכנה ואביזרים עצמאית לחלוטין - שכן כל מיצוב אחר יפגע ביכולת הגדילה של המוצר.

לפי האנליסט, היעד רחוק הטווח של אפל הוא שקסדה או משקפי המציאות הרבודה הללו בסופו של דבר יחליפו את האייפון בתוך עשור, ויצירתם הוא הצעד הראשון בכיוון החזון הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully