וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג תחסל סופית את סדרת ה-Galaxy Note בתחילת 2022

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 9:44

על פי דיווח חדש, הענקית הקוריאנית צפויה לסגור בתחילת השנה את קו הייצור של סדרת מכשירי הדגל הוותיקה. בנוסף, לחברה אין כוונה להחזיר לחיים את המותג האהוב, שיתכנס ככל הנראה אל תוך סדרת ה-S

Galaxy Note. GettyImages
Galaxy Note/GettyImages

סמסונג צפויה להכריז בתחילת ינואר 2022 על סדרת הדגל החדשה שלה, ה-Galaxy S22, אך ייתכן כי זו תהיה גם סדרת הדגל היחידה של החברה מעתה והלאה. לפי דיווח חדש באתר ET News הקוריאני, ענקית הטכנולוגיה אישרה כי אין בכוונתה לשחרר דגם חדש של המותג המצליח.

עוד על פי הדיווחים, החברה צפויה לעצור בתחילת השנה הבאה את הייצור של מכשירי הדגל האחרונים בסדרה - Galaxy Note 20 ו-Galaxy Note 20 Ultra. עד כה, הייצור של-Galaxy Note 20 נמשך מכיוון שהמכשיר עדיין נמכר ברחבי העולם. בשנת 2021, על פי הדיווחים, הסדרה מכרה כ-3.2 מיליון מכשירים, כשליש ממספר מכשירי ה-Note שנמכרו ב-2020.

על פי דיווחים מהחודשים האחרונים, היורש של מותג ה-Note של סמסונג צפוי להיות ה-Galaxy S22 Ultra, שיוכרז כאמור בחודש ינואר הקרוב ויגיע עם גומחת העט בגוף המכשיר לצד מראה ששומר על הקו העיצובי המזוהה עם הסדרה.

Galaxy Note, סמסונג. GettyImages
הגיע הזמן להיפרד מסדרת ה-Note/GettyImages

כמו כן, אם לשפוט מהדגמים מסדרת המכשירים המתקפלים של סמסונג שהוכרזה בחודש אוגוסט האחרון, ה-Galaxy Z, ההחלטה כבר התקבלה מזמן, שכן הם תומכים ב-S-pen (העט החכם של סמסונג), ואחד המאפיינים המזוהים ביותר עם סדרת ה-Note.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully