וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת iStore תפתח חנות חדשה בלב תל אביב

1.12.2021 / 9:44

הסניף החדש ימוקם בחזית מגדל מאייר שברוטשילד פינת אלנבי, ויתמחה במתן שירות ללקוחות עסקיים בנוסף ללקוחות הפרטיים ושירותי מעבדה

סניף istore. ערן תורגמן,
סניף istore/ערן תורגמן

רשת iStore, משווקת הרשמית למוצרי אפל בישראל, מרחיבה את פריסת החנויות שלה בעיר תל אביב ותפתח באביב 2022 סניף חדש בשדרות רוטשילד פינת אלנבי. הסניף יכלול 150 מ"ר ויעניק שירותי תיקונים למוצרי החברה.

החנות תוקם בחזית של מגדל מאייר, בפינת הרחובות רוטשילד ואלנבי בתל אביב ותחליף את חנות דקטלון היושבת על השטח שבחזית המגדל. הסניף יהווה נקודת שירות פרונטלית עבור הלקוחות העסקיים של iStore במרכז העיר ויציע בין היתר תור ייעודי ללקוחות עסקיים ושירותי מעבדה מהירים ואישיים יותר לעסקים.

על עיצובו של הסניף החדש, אמון מעצב הפנים אורון מילשטיין שזכה במכרז וגבר על מעצבים בארץ ובעולם. מילשטיין ידוע בעיצוביו הנועזים ופורצי הדרך והוא אמון גם על עיצוב חנויות נוספות של הרשת. מילשטיין עיצב פרויקטים מסחריים באירופה וארה"ב וכאן יצר אינטרפטציה משלו לתפיסה המינימליסטית המאפיינת את חנויות אפל ברחבי העולם ונאמנה למותג.

מגדל מאייר ברוטשילד. אבישי גורדון,
מגדל מאייר ברוטשילד/אבישי גורדון

"מזה כ-15 שנים משרתת החנות הקטנה בדיזנגוף, ממנה הכל התחיל, עשרות אלפי לקוחות מרוצים", אמר" חיים זגורי, בעלי iStore. "אני מתרגש מהחנות החדשה ומיכולותיה לספק מענה לקהל ההולך וגדל שלנו. אנו בטוחים שתושבי תל אביב והמרכז ירגישו בבית גם בסניף החדש וימשיכו להביע בנו אמון, בשל החוויה, השירות והמענה האטרקטיבי שאנו מציעים".

הרשת כוללת נכון לרגע זה 4 סניפים פיזיים: קניון הנגב באר שבע; קניון רננים רעננה; קניון אונו קרית אונו וסניף הדגל החדש בדיזינגוף. בנוסף מופעל הסניף ה"חמישי" הסניף הוירטואלי באמצעות אתר האינטרנט החדיש. במהלך 2022 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת בפתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום בקניונים נוספים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully