וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תכריז על האייפון SE 3 ב-2022

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 10:15

הדור השלישי של האייפון המוזל יגיע כנראה ברבעון הראשון של השנה הבאה - אך ישמור עדיין על העיצוב המוכר. "צפוי לסייע לאפל לבסס נוכחות בפלח השוק של סמארטפונים תומכי 5G בינוניים". כל הפרטים

אייפון SE. ShutterStock
אייפון SE/ShutterStock

כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעים דיווחים שונים על הדור השלישי של האייפון SE, המכשיר המוזל של אפל, כשנה וחצי לאחר ההכרזה על הדור השני. עתה, דיווח שמגיע חברת מחקרי השיווק TrendForce, חושף כי ענקית הטכנולוגיה צפויה להכריז על הדגם החדש באירוע הכרזה שיתקיים בחודש מרץ 2022.

"אפל נשארת עם התוכנית לשחרר את הדור השלישי של אייפון SE ברבעון הראשון של 2022", נכתב בדו"ח של חברת המחקר. "הדור השלישי של אייפון SE צפוי לסייע לאפל לבסס נוכחות בפלח השוק של סמארטפונים תומכי 5G בינוניים""

בעוד ש-TrendForce לא חשפה פרטים על מפרט המכשיר החדש, היא כן מזכירה שהוא ככל הנראה יתמוך ברשת הדור החמישי (5G), כאשר היקף הייצור שלו לשנת 2022 צפוי להגיע ל-25-30 מיליון יחידות.

אייפון SE, אפל. ShutterStock
אייפון SE דור שני/ShutterStock

על פי דיווחים קודמים, המפרט של האייפון SE צפוי לקבל שדרוג למעבדי הדור הקודם של אפל - בדומה לאייפון 12, אך עשוי לשמור על העיצוב הקיים שזהה מבחינה חיצונית לאייפון 8, עם מסך 4.7 אינץ' וכפתור בית עם חיישן Touch ID.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully