וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור ילדים בפריפריה: עובדים עם מוגבלויות ייחדשו מחשבים משומשים

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 11:33

מפסולת אלקטרונית למוצר משנה חיים: החברה הלאומית "המשקם" והמיזם הלאומי "מתחשבים" מובילים שיתוף פעולה ייחודי לשדרוג וחידוש מחשבים משומשים על ידי עובדים עם מוגבלויות עבור ילדים בפריפריה

מתקנים מחשבים. "המשקם",
מתקנים מחשבים/"המשקם"

לקראת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות, משיקים החברה הלאומית "המשקם" והמיזם הלאומי "מתחשבים" שיתוף פעולה ייחודי במסגרתו חברות וגופים תורמים מחשבים משומשים, אותם משדרגים עובדים עם מוגבלויות לטובת ילדים ונוער בפריפריה החברתית והגיאוגרפית.

בימים אלה הסתיים פיילוט מוצלח בו שודרגו במהלך החודש האחרון כ- 1,000 מחשבים, אשר חולקו לילדים ונוער בפריפריה. עתה יושק באופן רשמי שיתוף הפעולה במסגרתו מקווים בחברת המשקם ומתחשבים לפעילות בהיקף של עשרות רבות של עובדים במרכזי פעילות ברחבי הארץ, שישדרגו ויחדשו עשרות אלפי מחשבים.

מיזם זה הוא חיבור יוצא דופן ביכולת לתת מענה לצרכים שונים במקביל- העסקה לעובדים עם מוגבלויות וצמצום הפער הדיגיטלי, המהווה אף הוא אתגר לאומי (כ- 90% ממשקי הבית בעשירונים 1-4 אין מחשב ורובן משפחות מרובות ילדים).

כיום לוקחים חלק בתרומת המחשבים הישנים גופים וחברות בהם- משרדי ממשלה, בנקים, חברות ביטוח, קופות חולים ועוד. לאחר שדרוג וחידוש המחשבים, הם מחולקים למשפחות בפריפריה החברתית- גיאוגרפית בהתאם לרשימת ההמלצות המועברת על ידי משרד החינוך, הרווחה והמשרד לשוויון חברתי.

אריאל לוי, מנכ"ל החברה הלאומית "המשקם": "אנחנו גאים להוביל מיזם ייחודי וחברתי, היוצר ערך מוסף ותרומה גדולה בהיבטים שונים: קידום תעסוקה לאנשים עם מוגבלויות, צמצום הפער הדיגיטלי בקרב משפחות וילדים וסיוע לשמירה על הסביבה באמצעות מחזור משאבים קיימים.

"המשקם". "המשקם",
מיזם "המשקם"/"המשקם"

"בחברת 'המשקם' רואים ערך רב ביצירת הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות לאלפי העובדים המועסקים על ידינו וזאת על מנת לאפשר השמה איכותית לכל עובד ועובדת. אני קורא למעסיקים מכל התחומים לפעול לשילוב משמעותי של עובדים עם מוגבלויות, לא מתוך חסד, אלא מתוך הבנה אמיתית, שמצוינות והצלחה עסקית חייבת לשלב ערכים חברתיים ונשמה", הוסיף לוי.

"המיזם הלאומי 'מתחשבים' חרת על דגלו לסגור את הפער הדיגיטלי במדינת ישראל! בשנה וחצי שאנו פועלים, אספנו עשרות אלפי מחשבים מחברות ומשרדים ממשלתיים שידרגנו אותם, וחילקנו מעל ל11,000 מחשבים לילדים, צעירים וקשישים שידם אינה משגת", אמרה נועם שי, מנהלת המיזם הלאומי "מתחשבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לתרומת מחשבים לחצו כאן

מעסיקים המעוניינים לשלב עובדים עם מוגבלויות ועובדים המעוניינים להשתלב בעבודה בחברת "המשקם" - ניתן לפנות באמצעות אתר האינטרנט: www.hameshakem.co.il או במספר 03-6367555 (באמצע השבוע במהלך שעות היום).

  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully