וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה מכרה משרוקית ב-50 דולר - המלאי חוסל תוך שעות

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 15:54

אחת החוזקות של אילון מאסק היא יצירה של פריטי מסחור שיווקיים מוצלחים: הפעם זו משרוקית שמעוצבת כמו המשאית החשמלית של טסלה, שנמכרה במחיר לא סביר. כל המלאי נחטף

משרוקית טסלה. טסלה,
משרוקית טסלה/טסלה

אילון מאסק עושה זאת שוב: האיש שמכר להמונים להביור ממותג של חברת החפירות שלו בעלת השם הדו משמעי לא פחות The Boring Company (גם החברה החופרת, וגם החברה המשעממת, באנגלית) - מוכר עכשיו משרוקית. ב-50 דולר. אם זה נשמע לכם מחיר מוגזם עבור משרוקית, אתם צודקים, אבל כל המלאי נחטף. ולמה? המשרוקית הזו מעוצבת בצורתה של המשאית הקלה העתידנית של טסלה, הסייבר טראק.

המשרוקית, כמובן, עשויה מפלדת אל חלד, ועד מהרה הפריט באתר טסלה הפך ל-"חסר במלאי", במיוחד אחרי שמאסק בעצמו שיווק את המשרוקית בציוץ: "אל תקנו את המטלית של אפל, קנו את המשרוקית שלנו!". בכך אגב, מאסק התכוון למטלית ניקוי המסך המיוחדת לכאורה שאפל מוכרת תמורת לא פחות מ-19 דולרים (כ-60 שקלים).

משרוקית טסלה. טסלה,
משרוקית טסלה/טסלה

מאסק אגב רמז שזה לא יהיה הפריט האחרון הממותג סייבר טראק שיוצע לציבור. המשאית עצמה, אגב, תחל להיות מיוצרת במרוצת השנה הבאה (2022), ולהגיע לנפח ייצור מלא ב-2023. אז למי שלא יכול להרשות לעצמו משאית סייבר טראק אמיתית, לפחות יוכל להתנחם במשרוקית שנראית כמוה - ברגע שזו תחזור למלאי.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully