וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבנו וצחקנו: אלו האימוג'י הפופולריים בעולם ב-2021

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 11:03

לב אדום, אגודל מורם ופרצוף מתגלגל מצחוק: ארגון התקינה העולמי פרסם את עשרת האימוג'י הכי נפוצים בשנה החולפת. ומי והפתיע זינק מהמקום ה-88 למקום ה-25? הנה הדירוג המלא

אימוג׳י. GettyImages
אימוג׳י/GettyImages

ארגון התקינה העולמי Unicode (יוניקוד), שאחראי לאישור האימוג'י (רגשונים), אותם סמלילים קטנים שאיתם מתכתבים באינטרנט ובטלפון הנייד, פרסם בסוף השבוע את עשרת האימוג'י הפופולריים ביותר בשנת 2021.

על אף שמדי שנה אנחנו זוכים לראות אימוג'י חדשים המתווספים לאלה המוכרים, מתברר שרובנו בוחרים להשתמש בכמה בלבד. על פי יוניקוד, 92% מהאוכלוסיה המקוונת בעולם עושה שימוש ברגשונים, וכי האימוג'י-בכי-צחוק - המכונה טכנית "דמעות של שמחה" (Tears of Joy) - מדורג במקום הראשון ומהווה יותר מ-5% מהשימוש. מיד אחריו, צמוד מאוד, נמצא האימוג'י לב אדום.

עוד עדכוני טכנולוגיה לפני כולם - עכשיו באינסטגרם

אימוג׳י. וואלה! טכנולוגיה
"דמעות של שמחה" (Tears of Joy) לצד פרצוף בוכה/וואלה! טכנולוגיה

הרגשונים האחרים שתפסו את המקום השלישי עד העשירי לפי הסדר: פרצוף "מתגלגל על הרצפה מרוב צחוק", אגודל מורם, פרצוף בוכה, שתי כפות ידיים מוצמדות (תודה), פרצוף מפריח נשיקה, פרצוף מחייך עם לבבות, פרצוף מחייך עם עייני לבבות ופרצוף מחייך עם עיניים מחייכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אימוג׳י. וואלה! טכנולוגיה
הדירוג המלא (משמאל לימין)/וואלה! טכנולוגיה

למעשה, האימוג'י בכי-צחוק מדורג במקום הראשון במערכות ההפעלה של אפל - macOS ו-iOS - כבר משנת 2017. ובכל זאת, יש כמה סמלילים אחרים שזכו לפופולריות רבה בשנה החולפת: עוגת יום ההולדת זינקה מהמקום ה-88 למקום ה-25; אימוג'י הבלון האדום דורג במקום ה-48 - עלייה מהמקום ה-139.

אימוג׳י. וואלה! טכנולוגיה
זינקו השנה: אימוג'י עוגת יום הולדת ובלון אדום/וואלה! טכנולוגיה
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully