וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ממחר: שירות גוגל Pay יהיה זמין בישראל

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 21:04

שירות התשלומים של ענקית הטכנולוגיה יושק מחר בישראל ומאפשר לכם להשאיר את הארנק בבית. איך משלמים בחנות ללא מגע, אילו בנקים תומכים בשירות - והאם זה עולה לכם כסף? הנה כל הפרטים

גוגל פיי. ShutterStock
גוגל פיי/ShutterStock

אחרי לא מעט שמועות ועיכובים יושק מחר (שלישי) שירות התשלומים של גוגל, Google Pay. מעתה, יוכלו מיליוני ישראלים בעלי מכשירי אנדרואיד להשאיר את הארנק בבית ולשלם על רכישות בחנויות ללא מגע בתוך מספר שניות.

גוגל Pay יהיה זמין עבור כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי הבנקים התומכים: פועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי טפחות, הבינלאומי הראשון, פפר ויהב, וגם של כל חברות כרטיסי האשראי: ישראכרט, Cal ו-MAX. המהלך של גוגל מגיע כחצי שנה לאחר שאפל, השחקנית המרכזית הראשונה בישראל, השיקה את שירות התשלומים שלה.

כדי להשתמש בשירות צריך פשוט להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות של גוגל, Play, ולהוסיף כרטיס אשראי של כל אחד מהבנקים וחברות האשראי התומכים באפליקציה. כדי לשלם בחנויות, יש לבטל את הנעילה של מסך הטלפון ולהניח אותו בסמוך למסוף, מבלי לפתוח את האפליקציה. לאחר מכן, תוכלו לשלם בכל בית עסק שיש לו מסופון סליקה תומך EMV (זה שמאפשר לכם לשלם במגע באמצעות כרטיס אשראי).

גוגל Pay. ShutterStock
גוגל Pay/ShutterStock

"השקת גוגל Pay היא בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים כאשר החל מהיום, רובם המוחלט יוכל ליהנות מרכישות בטוחות ומהירות בארץ ובעולם", אמר ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל. "הביקוש הגבוה לשירותי Google Pay הביא לכך שכל המוסדות הפיננסיים הבולטים בארץ חברו אלינו בכדי להטמיע את השירות עבור לקוחותיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מה לגבי האבטחה?

המספר האמיתי של כרטיסי האשראי או החיוב שנוספו לעולם לא נשמרים במכשיר הנייד או מועברים לאף בית עסק. בעסקאות שמתבצעות באמצעות גוגל Pay נעשה שימוש במספר כרטיס וירטואלי הנקרא אסימון, שהוא ספציפי למכשיר. האסימון משויך לקוד אבטחה דינמי שמשתנה עם כל עסקה. באותה טכנולוגיה פועל גם שירות התשלומים אפל Pay.

כמו כן, אם מכשיר הסמארטפון אבד או נגנב, משתמשים יכולים פשוט להשתמש בפונקציית "מצא את המכשיר שלי" כדי לנעול מיידית את המכשיר שלהם מכל מקום, לאבטח אותו בסיסמה חדשה, או אפילו למחוק אותו מהמידע האישי שלהם. אין צורך לבטל את הכרטיס עצמו, מכיוון שהנתונים שלו אינם מאוחסנים במכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל ווטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully